Merk | TOYOTA |
Type | STARLET 1.3-U9 |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 09-05-1992 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 55 kW / 75 PK |
0-100km/h | 13,6 seconden |
Topsnelheid | 165 km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 02-06-2019 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 55 kW / 75 PK |
Koppel | 101 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1296cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken FB-LS-26 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 02-06-2019 |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding |
Aandachtspunt 3 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding |
Aandachtspunt 3 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 1 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 3 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 1 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 3 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken FB-LS-26 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.300 mm |
Spoorbreedte voor | 1390 mm |
Spoorbreedte achter | 1370 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 777 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1245 kg |
Maximale laadvermogen | 468 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 388 kg |
Aanhanger geremd | 800 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 17 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 55 kW / 75 PK |
Koppel | 101 Nm |
Topsnelheid | 165 km/h |
0-100km/h | 13,6 s |
Vervaldatum APK | 02-06-2019 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 09-05-1992 |
Eerste afgifte in Nederland | 09-05-1992 |
Laatste tenaamstelling | 10-01-2011 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 17 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €72 | €288 |
Friesland | €70 | €280 |
Drenthe | €71 | €284 |
Overijssel | €68 | €272 |
Flevoland | €68 | €272 |
Gelderland | €72 | €288 |
Utrecht | €68 | €272 |
Noord-Holland | €67 | €268 |
Zuid-Holland | €73 | €292 |
Zeeland | €69 | €276 |
Noord-Brabant | €68 | €272 |
Limburg | €68 | €272 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | STARLET 1.3-U9 |
Variant | |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 0 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 83 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €22 |
Brandstof | €107 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €179 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: