Merk | HYUNDAI |
Type | H-1 H200 DC 2.5 CRDI |
Kleur | |
Bouwjaar | 05-02-2004 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 103 kW / 140 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 15-07-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 103 kW / 140 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2497cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 15-BL-FB | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 15-07-2023 |
Aandachtspunt 1 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed) |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Rempedaal niet stroef |
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Afstelling dimlicht |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 15-BL-FB | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1570 mm |
Spoorbreedte achter | 1540 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1936 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3170 kg |
Maximale laadvermogen | 1234 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 700 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 13 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 7,4 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 7,2-13 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 45000 km / 24 maanden |
Vermogen | 103 kW / 140 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 15-07-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 05-02-2004 |
Eerste afgifte in Nederland | 05-02-2004 |
Laatste tenaamstelling | 09-01-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 13 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €533 | €2.132 |
Friesland | €533 | €2.132 |
Drenthe | €533 | €2.132 |
Overijssel | €533 | €2.132 |
Flevoland | €533 | €2.132 |
Gelderland | €533 | €2.132 |
Utrecht | €533 | €2.132 |
Noord-Holland | €533 | €2.132 |
Zuid-Holland | €533 | €2.132 |
Zeeland | €533 | €2.132 |
Noord-Brabant | €533 | €2.132 |
Limburg | €533 | €2.132 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €175 | €700 |
Friesland | €175 | €700 |
Drenthe | €175 | €700 |
Overijssel | €175 | €700 |
Flevoland | €175 | €700 |
Gelderland | €175 | €700 |
Utrecht | €175 | €700 |
Noord-Holland | €175 | €700 |
Zuid-Holland | €175 | €700 |
Zeeland | €175 | €700 |
Noord-Brabant | €175 | €700 |
Limburg | €175 | €700 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | H-1 H200 DC 2.5 CRDI |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | midden onder watergoot in motorruimte |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 78 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €178 |
Brandstof | €91 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €319 |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide HYUNDAI rapport met daarin extra: