Merk | FORD |
Type | TRANSIT 260S FD DC 125 LR 4,23 |
Kleur | |
Bouwjaar | 30-06-2005 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 92 kW / 125 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 13-06-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 92 kW / 125 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 28-BT-RP | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 13-06-2022 |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 4 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Gordel beschadigd |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Rem- of parkeerremkabel gebroken |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Gordel beschadigd |
Aandachtspunt 6 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 8 Waarschuwingsinrichting elektronische stuurbekrachtiging gee |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 4 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 2 Chassisraam/carrosserie deel corrosie |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 28-BT-RP | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.930 mm |
Spoorbreedte voor | 1730 mm |
Spoorbreedte achter | 1700 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1752 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2455 kg |
Maximale laadvermogen | 703 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 46 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 92 kW / 125 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 13-06-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 30-06-2005 |
Eerste afgifte in Nederland | 30-06-2005 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 46 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €501 | €2.004 |
Friesland | €501 | €2.004 |
Drenthe | €501 | €2.004 |
Overijssel | €501 | €2.004 |
Flevoland | €501 | €2.004 |
Gelderland | €501 | €2.004 |
Utrecht | €501 | €2.004 |
Noord-Holland | €501 | €2.004 |
Zuid-Holland | €501 | €2.004 |
Zeeland | €501 | €2.004 |
Noord-Brabant | €501 | €2.004 |
Limburg | €501 | €2.004 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €166 | €664 |
Friesland | €166 | €664 |
Drenthe | €166 | €664 |
Overijssel | €166 | €664 |
Flevoland | €166 | €664 |
Gelderland | €166 | €664 |
Utrecht | €166 | €664 |
Noord-Holland | €166 | €664 |
Zuid-Holland | €166 | €664 |
Zeeland | €166 | €664 |
Noord-Brabant | €166 | €664 |
Limburg | €166 | €664 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | TRANSIT 260S FD DC 125 LR 4,23 |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. voorwielscherm v. vooras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 78 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €167 |
Brandstof | €90 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €307 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide FORD rapport met daarin extra: