Merk | NISSAN |
Type | NAVARA 2.5 DCI KING CAB 4WD DPF |
Kleur | |
Bouwjaar | 09-11-2007 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 126 kW / 172 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 09-09-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 126 kW / 172 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2488cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 62-VKK-1 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 09-09-2025 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 5 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 6 Deur niet op normale wijze te openen |
Aandachtspunt 7 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Onderdeel brandstofsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 4 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Remleiding door corrosie aangetast |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 2 Mistlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Wiellager heeft teveel speling |
Aandachtspunt 3 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 62-VKK-1 | Ja |
Omschrijving Er kan scheurvorming ontstaan in de spaken van de aluminium velgen. Mogelijk gevolg Blijft de scheurvorming onopgemerkt en gaat de scheurvorming verder dan is het mogelijk dat er verandering van het rijgedrag optreedt. In het extreme geval kan het wiel losraken. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De velgen worden dan gecontroleerd en als deze tot de betreffende productieserie behoren worden ze vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 193.509 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.200 mm |
Spoorbreedte voor | 1570 mm |
Spoorbreedte achter | 1570 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1930 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2805 kg |
Maximale laadvermogen | 875 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 10 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 126 kW / 172 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 09-09-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 09-11-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 09-11-2007 |
Laatste tenaamstelling | 08-03-2022 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 10 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 11.435 |
Handelsbenaming | NAVARA 2.5 DCI KING CAB 4WD DPF |
Variant | |
Carrosserie | open wagen |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 135 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 78 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze NISSAN jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €90 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €140 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: