Merk | OPEL |
Type | VIVARO 1.9DI 2.7T L1H1 |
Kleur | |
Bouwjaar | 15-11-2004 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 60 kW / 82 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 16-02-2025 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 60 kW / 82 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1870cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 18-12-2017 |
Foto's | 19 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | bekijk rapport |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 06-BR-NP | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 16-02-2025 |
Aandachtspunt 1 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 6 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 1 Remschijf ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 4 Waarschuwingsknipperlichten werken niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 4 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 06-BR-NP | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.100 mm |
Spoorbreedte voor | 1630 mm |
Spoorbreedte achter | 1620 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1680 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2700 kg |
Maximale laadvermogen | 1020 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2000 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 27 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 4,6 liter |
Verversinterval motorolie | 30000 km / 24 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 6,4 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 120000 km / 48 maanden |
Vermogen | 60 kW / 82 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 16-02-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 15-11-2004 |
Eerste afgifte in Nederland | 15-11-2004 |
Laatste tenaamstelling | 28-12-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 27 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €468 | €1.872 |
Friesland | €468 | €1.872 |
Drenthe | €468 | €1.872 |
Overijssel | €468 | €1.872 |
Flevoland | €468 | €1.872 |
Gelderland | €468 | €1.872 |
Utrecht | €468 | €1.872 |
Noord-Holland | €468 | €1.872 |
Zuid-Holland | €468 | €1.872 |
Zeeland | €468 | €1.872 |
Noord-Brabant | €468 | €1.872 |
Limburg | €468 | €1.872 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €157 | €628 |
Friesland | €157 | €628 |
Drenthe | €157 | €628 |
Overijssel | €157 | €628 |
Flevoland | €157 | €628 |
Gelderland | €157 | €628 |
Utrecht | €157 | €628 |
Noord-Holland | €157 | €628 |
Zuid-Holland | €157 | €628 |
Zeeland | €157 | €628 |
Noord-Brabant | €157 | €628 |
Limburg | €157 | €628 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | VIVARO 1.9DI 2.7T L1H1 |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 81 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €156 |
Brandstof | €90 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €296 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide OPEL rapport met daarin extra: