Merk | OPEL |
Type | ANTARA |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 14-03-2007 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4.000 rpm |
0-100km/h | 10,3 seconden |
Topsnelheid | 180 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 29-09-2020 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4.000 rpm |
Koppel | 320 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1991cc |
Verbruik stad | 8.9 l/100km (1:11.2km) |
Verbruik snelweg | 6.8 l/100km (1:14.7km) |
Verbruik gecombineerd | 7.5 l/100km (1:13.3km) |
CO2 uitstoot | 198 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 99-HPS-5 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 29-09-2020 |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 1 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 3 Remlicht werkt niet (goed) |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 99-HPS-5 | Ja |
Omschrijving Het contactslot vertoont abnormale slijtage. Hierdoor kan het voorkomen dat indien de contactsleutel in de stand OFF geplaatst is het voertuig start. Mogelijk gevolg Het ongewild starten en aanslaan van het voertuig. Mocht het voertuig in de versnelling staan en niet op de handrem dan kan het voertuig gaan rijden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. Deze terugroepactie wordt in 2 fases uitgevoerd. De eerste fase is het informeren van de voertuigeigenaar over het defect en aanwijzingen voor het gebruik. De sleutel dient uit het contactslot gehaald te worden indien de motor niet hoeft te lopen, en het voertuig altijd parkeren met de handrem erop. De tweede fase, oktober 2015, betreft het vervangen van het contactslot. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 45.916 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van OPEL ANTARA modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 10.942 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4.576 mm |
Voertuig breedte | 1.850 mm |
Voertuig hoogte | 1.747 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Spoorbreedte voor | 1570 mm |
Spoorbreedte achter | 1560 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1745 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2505 kg |
Maximale laadvermogen | 760 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2000 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 20 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 6,2 liter |
Verversinterval motorolie | 30000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 9 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 240000 km / 60 maanden |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4.000 rpm |
Koppel | 320 Nm |
Topsnelheid | 180 km/h |
0-100km/h | 10,3 s |
Vervaldatum APK | 29-09-2020 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 14-03-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 22-01-2009 |
Laatste tenaamstelling | 10-12-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 20 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €590 | €2.360 |
Friesland | €582 | €2.328 |
Drenthe | €585 | €2.340 |
Overijssel | €573 | €2.292 |
Flevoland | €574 | €2.296 |
Gelderland | €593 | €2.372 |
Utrecht | €573 | €2.292 |
Noord-Holland | €567 | €2.268 |
Zuid-Holland | €594 | €2.376 |
Zeeland | €576 | €2.304 |
Noord-Brabant | €574 | €2.296 |
Limburg | €574 | €2.296 |
Uitvoering | 1A03A4AAAA5 |
Motorcode | Z20S |
BPM bedrag | € 10.942 |
Handelsbenaming | ANTARA |
Variant | BB11 |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 80 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €189 |
Brandstof | €101 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €340 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide OPEL rapport met daarin extra: