Merk | BMW |
Type | 346L |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 29-10-2002 |
Nieuwprijs | € 43.895 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4000 tpm |
0-100km/h | 9,5 seconden |
Topsnelheid | 208 km/h |
Transmissie | 5 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 28-11-2020 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4000 tpm |
Koppel | 330 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 06-SB-SF | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 28-11-2020 |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Mistlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 3 Mistlicht werkt niet |
Aandachtspunt 1 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Onvoldoende remvoering aanwezig |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 06-SB-SF | Ja |
Omschrijving Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 1.200.000 |
Omschrijving Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden. Mogelijk gevolg Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 1.765.674 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van BMW 346L modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 15.649 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4478 mm |
Voertuig breedte | 1739 mm |
Voertuig hoogte | 1409 mm |
Wielbasis | 2725 mm |
Spoorbreedte voor | 1471 mm |
Spoorbreedte achter | 1483 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1520 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2005 kg |
Maximale laadvermogen | 525 kg |
Maximale dakbelasting | 75 kg |
Aanhanger ongeremd | 720 kg |
Aanhanger geremd | 1600 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | 435-1345 l |
Totaal bekeken | 33 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven, 300 mm |
Remmen achter | gev. schijven, 294 mm |
Draaicirkel | 10,5 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | variabel / 1 jaar |
Algemene garantie | 2 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 6 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 5,5 liter |
Verversinterval motorolie | 24 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 9,3 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 48 maanden |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4000 tpm |
Koppel | 330 Nm |
Topsnelheid | 208 km/h |
0-100km/h | 9,5 s |
Vervaldatum APK | 28-11-2020 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 29-10-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 09-11-2005 |
Laatste tenaamstelling | 12-02-2020 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 33 |
Voorbanden | 205/55VR16 |
205
55V
R16
|
Achterbanden | 205/55VR16 |
205
55V
R16
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (55V) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €503 | €2.012 |
Friesland | €496 | €1.984 |
Drenthe | €499 | €1.996 |
Overijssel | €489 | €1.956 |
Flevoland | €490 | €1.960 |
Gelderland | €505 | €2.020 |
Utrecht | €488 | €1.952 |
Noord-Holland | €484 | €1.936 |
Zuid-Holland | €506 | €2.024 |
Zeeland | €491 | €1.964 |
Noord-Brabant | €489 | €1.956 |
Limburg | €490 | €1.960 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 15.649 |
Handelsbenaming | 346L |
Variant | |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 84,0 x 90,0 mm |
Compressieverhouding | 17,0 :1 |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 63 l |
Wegenbelasting | €161 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €23 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €29 |
Totaal | €321 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide BMW rapport met daarin extra: