Merk | BMW |
Type | 330I AUT |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 21-09-2006 |
Nieuwprijs | € 52.357 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 190 kW / 259 PK bij 6600 tpm |
0-100km/h | 6,6 seconden |
Topsnelheid | 250 km/h |
Transmissie | 6 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 04-04-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 190 kW / 259 PK bij 6600 tpm |
Koppel | 300 Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996cc | CO2 uitstoot | 216 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 26-01-2023 |
Foto's | 6 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | Meerdere pPrijzen bekend (bekijk rapport) |
Kilometerstand | bekijk rapport |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 02-04-2021 |
Foto's | 10 (bekijk foto's) |
Vraagprijs | Meerdere pPrijzen bekend (bekijk rapport) |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 50-LHS-6 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 04-04-2023 |
Aandachtspunt 1 Verlichting kleur niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 1 Mistlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 2 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
Aandachtspunt 1 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Mistlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Aandachtspunt 4 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 50-LHS-6 | Ja |
Omschrijving In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan. Mogelijk gevolg De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 1.035.604 |
Omschrijving Het stekkercontact van de accupluskabel op de voorste zekering-relaiskast, kan als gevolg van trillingen en wrijvingscorrosie in combinatie met een hoge stroombelasting, beschadigen. Mogelijk gevolg De motor kan afslaan en de stuurbekrachtiging en de elektrische installatie kunnen tijdens het rijden uitvallen. De situatie kondigt zich aan door flikkeren van het instrumentenpaneel en eventuele korte, voelbare vermogensdalingen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 451.957 |
Omschrijving In de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan bij activeren als gevolg van veroudering een te hoge interne druk ontstaan. Mogelijk gevolg Barsten van de gasgenerator en versplinteren van metaaldelen. Deze metaaldelen kunnen wegschieten naar de inzittenden en daarmee ernstig letsel veroorzaken. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht met een merkdealer een afspraak te maken. De bestuurdersairbag wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 251.468 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van BMW 330I AUT modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 6.773 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4520 mm |
Voertuig breedte | 1817 mm |
Voertuig hoogte | 1421 mm |
Wielbasis | 2760 mm |
Spoorbreedte voor | 1500 mm |
Spoorbreedte achter | 1513 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1470 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2015 kg |
Maximale laadvermogen | 545 kg |
Maximale dakbelasting | 75 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 1700 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | 460 l |
Totaal bekeken | 70 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven, 300 mm |
Remmen achter | gev. schijven, 336 mm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | variabel / 1 jaar |
Algemene garantie | 2 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 6 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 6,5 liter |
Verversinterval motorolie | 25000 km / 24 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Vermogen | 190 kW / 259 PK bij 6600 tpm |
Koppel | 300 Nm |
Topsnelheid | 250 km/h |
0-100km/h | 6,6 s |
Vervaldatum APK | 04-04-2023 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 21-09-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 24-04-2010 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 70 |
Voorbanden | 225/45R17 |
225
45
R17
|
Achterbanden | 225/45R17 |
225
45
R17
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (45) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €260 | €1.040 |
Friesland | €254 | €1.016 |
Drenthe | €257 | €1.028 |
Overijssel | €246 | €984 |
Flevoland | €247 | €988 |
Gelderland | €263 | €1.052 |
Utrecht | €246 | €984 |
Noord-Holland | €241 | €964 |
Zuid-Holland | €264 | €1.056 |
Zeeland | €249 | €996 |
Noord-Brabant | €247 | €988 |
Limburg | €247 | €988 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 6.773 |
Handelsbenaming | 330I AUT |
Variant | |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 85,0 x 88,0 mm |
Compressieverhouding | 10,7 :1 |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 63 l |
Wegenbelasting | €80 |
Brandstof | €107 |
Onderhoud | €24 |
Banden | €12 |
Verzekering v.a. | €32 |
Totaal | €255 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 26-01-2023 |
Foto's | 6 |
Vraagprijs | Meerdere pPrijzen bekend (bekijk rapport) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 02-04-2021 |
Foto's | 10 |
Vraagprijs | Meerdere pPrijzen bekend (bekijk rapport) |
Bekijk het uitgebreide BMW rapport met daarin extra: