Merk | CHEVROLET |
Type | EPICA |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 21-10-2010 |
Nieuwprijs | € 27.230 |
Brandstof | Benzine / LPG |
Vermogen | 105 kW / 143 PK bij 6.400 rpm |
0-100km/h | 9,9 seconden |
Topsnelheid | 207 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 14-06-2020 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 105 kW / 143 PK bij 6.400 rpm |
Koppel | 195 Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 1993cc |
Verbruik stad | 11.5 l/100km (1:8.7km) |
Verbruik snelweg | 6.4 l/100km (1:15.6km) |
Verbruik gecombineerd | 8.2 l/100km (1:12.2km) |
CO2 uitstoot | 197 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 06-NPK-6 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 14-06-2020 |
Aandachtspunt 1 Vulaansluiting LPG niet voorzien van stofkap |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Dim-, grootlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Aandachtspunt 4 Richtingaanwijzers niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 06-NPK-6 | Ja |
Omschrijving De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan kan de veer corroderen. Mogelijk gevolg Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan. Dit kan alleen gebeuren als de hoofdvergrendeling niet goed functioneert. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Erkend Reparateur. Deze zal de motorkapveiligheidsgrendel vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 223.814 |
Omschrijving Het remsysteem is voorzien van het onjuiste type remvloeistof. Hierdoor kan corrosie optreden in de ABS-unit waardoor er gelvorming ontstaat in de module. Hierdoor is het mogelijk dat een klep in de unit niet correct sluit. Mogelijk gevolg Het niet functioneren van het ABS en een verminderde remcapaciteit. Tevens kan de slag van het rempedaal langer worden en kan het rempedaal sponzig aanvoelen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de ABS-Unit controleren en indien nodig vervangen. Het remsyssteem zal worden doorgespoeld en gevuld met nieuwe remvloeistof. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 468.405 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4805 tot 4815 mm |
Voertuig breedte | 1810 mm |
Voertuig hoogte | 1450 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Spoorbreedte voor | 1550 mm |
Spoorbreedte achter | 1550 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1488 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1945 kg |
Maximale laadvermogen | 457 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 700 kg |
Aanhanger geremd | 1700 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 13 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 6,4 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 8 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 240000 km / 60 maanden |
Vermogen | 105 kW / 143 PK bij 6.400 rpm |
Koppel | 195 Nm |
Topsnelheid | 207 km/h |
0-100km/h | 9,9 s |
Vervaldatum APK | 14-06-2020 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 21-10-2010 |
Eerste afgifte in Nederland | 21-10-2010 |
Laatste tenaamstelling | 20-08-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 13 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €388 | €1.552 |
Friesland | €382 | €1.528 |
Drenthe | €385 | €1.540 |
Overijssel | €374 | €1.496 |
Flevoland | €375 | €1.500 |
Gelderland | €391 | €1.564 |
Utrecht | €374 | €1.496 |
Noord-Holland | €369 | €1.476 |
Zuid-Holland | €392 | €1.568 |
Zeeland | €377 | €1.508 |
Noord-Brabant | €375 | €1.500 |
Limburg | €375 | €1.500 |
Uitvoering | 111 |
Motorcode | X20D1 |
BPM bedrag | € 8.027 |
Handelsbenaming | EPICA |
Variant | LV1 |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €123 |
Brandstof | €55 |
Onderhoud | €21 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €23 |
Totaal | €232 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide CHEVROLET rapport met daarin extra: