Merk | CITROEN |
Type | JUMPER 30 L1H1 2.2HDI 100 |
Kleur | |
Bouwjaar | 31-08-2007 |
Nieuwprijs | € 32.080 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 74 kW / 101 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 27-02-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 74 kW / 101 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2198cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 46-VJK-7 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 27-02-2025 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 2 Band vertoont uitstulping(en) |
Aandachtspunt 3 Roestschade veerschotel |
Aandachtspunt 4 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 6 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 7 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 8 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 6 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 7 Rempedaal niet stroef |
Aandachtspunt 8 Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk |
Aandachtspunt 9 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 10 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 12 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 13 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 3 Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed |
Aandachtspunt 4 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 4 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 5 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 3 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
Aandachtspunt 4 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 EOBD-systeem bevat emissiegerelateerde fouten |
Aandachtspunt 3 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Band beschadigd |
Aandachtspunt 5 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 6 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 7 Dimlicht onjuist afgesteld |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 46-VJK-7 | Ja |
Omschrijving Constructiefout in het hef- en borgmechanisme van de reservewiel-lier. Als gevolg daarvan wordt het reservewiel niet op zijn plaats gehouden. Mogelijk gevolg Losraken reservewiel. Hierdoor kan een gevaarlijke verkeerssituatie ontstaan. Herstel De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen.De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal controleren of de gemonteerde lier van het type is dat vervangen dient te worden, en indien van toepassing vernieuwen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.000 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.000 mm |
Spoorbreedte voor | 1790 mm |
Spoorbreedte achter | 1810 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1915 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3000 kg |
Maximale laadvermogen | 1085 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2000 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 13 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 74 kW / 101 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 27-02-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 31-08-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 31-08-2007 |
Laatste tenaamstelling | 17-07-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 13 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €533 | €2.132 |
Friesland | €533 | €2.132 |
Drenthe | €533 | €2.132 |
Overijssel | €533 | €2.132 |
Flevoland | €533 | €2.132 |
Gelderland | €533 | €2.132 |
Utrecht | €533 | €2.132 |
Noord-Holland | €533 | €2.132 |
Zuid-Holland | €533 | €2.132 |
Zeeland | €533 | €2.132 |
Noord-Brabant | €533 | €2.132 |
Limburg | €533 | €2.132 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €175 | €700 |
Friesland | €175 | €700 |
Drenthe | €175 | €700 |
Overijssel | €175 | €700 |
Flevoland | €175 | €700 |
Gelderland | €175 | €700 |
Utrecht | €175 | €700 |
Noord-Holland | €175 | €700 |
Zuid-Holland | €175 | €700 |
Zeeland | €175 | €700 |
Noord-Brabant | €175 | €700 |
Limburg | €175 | €700 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 9.053 |
Handelsbenaming | JUMPER 30 L1H1 2.2HDI 100 |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. voorwielscherm by voorzitting |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze CITROEN jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €178 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €334 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide CITROEN rapport met daarin extra: