Merk | DAF BUS |
Type | SB 3000 |
Kleur | |
Bouwjaar | 28-10-1998 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 268 kW / 365 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 17-04-2025 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 268 kW / 365 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 11600cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BG-TT-52 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Kunststof remleiding geknikt |
Aandachtspunt 2 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 1 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 2 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 3 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 4 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Tankdop (passende) ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting veerrem werkt niet goed |
Aandachtspunt 4 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 5 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 2 Drukmeetpunt ontbreekt of defect |
Aandachtspunt 3 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 4 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 2 Meerkringsbeveiligingsventiel werkt niet goed |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BG-TT-52 | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 5.850 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 13020 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 18600 kg |
Maximale laadvermogen | 5580 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 33 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 268 kW / 365 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 17-04-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 28-10-1998 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-10-1998 |
Laatste tenaamstelling | 31-03-2017 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 33 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | SB 3000 |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 065 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €96 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €146 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide DAF BUS rapport met daarin extra: