Merk | DAF |
Type | AE65NC |
Kleur | |
Bouwjaar | 28-03-1996 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 156 kW / 212 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 15-09-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 156 kW / 212 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BD-PV-42 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Voorruit ernstig beschadigd in directe gezichtsveld |
Aandachtspunt 3 Oprolmechanisme gordel werkt niet |
Aandachtspunt 4 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 5 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 6 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 8 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 4 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 5 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 9 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Stofhoezen remcilinders niet aanwezig |
Aandachtspunt 5 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
Aandachtspunt 6 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 7 Oprolmechanisme gordel werkt niet |
Aandachtspunt 8 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
Aandachtspunt 9 Retroreflector ontbreekt |
Aandachtspunt 10 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 12 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 13 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
Aandachtspunt 4 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 7 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 3 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 4 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 5 Chassisraam/carrosserie gebroken/gescheurd |
Aandachtspunt 6 Onderdelen frame/zelfdragende constructie ondeug. bev. |
Aandachtspunt 7 Brandstofreservoir niet deugdelijk afgesloten |
Aandachtspunt 8 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 9 Afstelling dimlicht |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BD-PV-42 | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 8995 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 18200 kg |
Maximale laadvermogen | 9205 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 27 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 156 kW / 212 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 15-09-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 28-03-1996 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-03-1996 |
Laatste tenaamstelling | 17-04-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 27 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | AE65NC |
Variant | |
Carrosserie | open wagen met vast dak |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk tussen vooras en 1e veerh. |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 1 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €96 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €146 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide DAF rapport met daarin extra: