Merk | DAF |
Type | AK48XS |
Kleur | |
Bouwjaar | 23-09-2004 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 355 kW / 484 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 24-03-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 355 kW / 484 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12680cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BP-RJ-90 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 24-03-2024 |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 3 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
Aandachtspunt 4 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 6 Deur niet op normale wijze te openen |
Aandachtspunt 7 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
Aandachtspunt 8 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 9 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Bevestiging aandrijving ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 6 Remschijf ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 7 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 8 Remlichten (alle) werken niet |
Aandachtspunt 9 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Remleiding beschadigd |
Aandachtspunt 11 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 12 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 6 Onderdelen antiblokkeersysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 8 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Hulpbalk gescheurd |
Aandachtspunt 2 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Band beschadigd |
Aandachtspunt 5 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 6 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 7 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 8 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 9 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 10 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 11 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 12 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BP-RJ-90 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 6.700 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 15150 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 35500 kg |
Maximale laadvermogen | 20350 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 30 |
Laatste 30 dagen bekeken | 4 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 355 kW / 484 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 24-03-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 23-09-2004 |
Eerste afgifte in Nederland | 23-09-2004 |
Laatste tenaamstelling | 22-09-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 30 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | AK48XS |
Variant | |
Carrosserie | afneembare bovenbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €148 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide DAF rapport met daarin extra: