menu

Download uitgebreid rapport Email
Uw e-mail is verzonden!
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

DAF AE23HT

Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €0,- en is een origineel Nederlandse vrachtwagen.

De vrachtwagen kan van 0-100km/h in - seconden en heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen van 229 PK.

Algemene informatie

Merk DAF
Type AE23HT
Kleur
Bouwjaar 05-08-1991
Nieuwprijs Onbekend
Brandstof Diesel
Vermogen 168 kW / 229 PK
0-100km/h -
Topsnelheid - km/h
Aantal eigenaren (uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 20-09-2017

Uitgebreid DAF rapport

Schadeverleden
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting

Motor en milieu

Vermogen 168 kW / 229 PK
Koppel - Nm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud - cc
CO2 uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

WOK controle

Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc.
WOK status
VL-97-ZP
 Geen WOK

Schadehistorie (voorbeeld)

Schade 1
datum 4e kwartaal 2016
schadebedrag €3.000 - €4.000
km-stand 40.000 - 50.000km
schadepositie rechtsvoor & rechtsachter
Voorbeeldschade
Schade 2
datum 1e kwartaal 2017
schadebedrag €1.500 - €2.000
km-stand 60.000 - 70.000km
schadepositie middenachter
Voorbeeldschade

Bekijk schaderapportnu 50% korting
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

APK resultaten

Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters.

Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op.

De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld:
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 20-09-2017
APK goedgekeurd na reparatie op: 20-09-2016 om 17:55
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Aandachtspunt 3 Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed
Aandachtspunt 4 Onvoldoende remvoering aanwezig
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot
Aandachtspunt 6 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector
Aandachtspunt 7 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken VL-97-ZP
Nee
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op diefstal.
Politie
 niet gestolen
Verzekeraar
 niet gestolen
RDW
 niet gestolen
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis -
Spoorbreedte voor 0 mm
Spoorbreedte achter 0 mm
Massa rijklaar -
Massa ledig voertuig 9610 kg
Toegestane max. massa voertuig 18600 kg
Maximale laadvermogen 8990 kg
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd kg
Aanhanger geremd kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Kenteken statistieken

Totaal bekeken 22
Laatste 30 dagen bekeken 2
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Eigenarenhistorie

Eigenareninformatie Bekijk rapport
Aantal dagen in bezit van eigenaar Bekijk rapport
Bekijk eigenarenrapportnu 50% korting
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Service & garantie

Onderhoudsbeurten -
Algemene garantie -
Carrosserie garantie -

Prestaties

Vermogen 168 kW / 229 PK
Koppel - Nm
Topsnelheid - km/h
0-100km/h -

APK en historie

Vervaldatum APK 20-09-2017
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 05-08-1991
Eerste afgifte in Nederland 05-08-1991
Laatste tenaamstelling 19-07-2017
Aantal tenaamstellingen (uitgebreid rapport)
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl 22
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Uitgebreid DAF rapport

Schadeverleden
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Overige informatie

Uitvoering
BPM bedrag -
Handelsbenaming AE23HT
Variant
Carrosserie afneembare bovenbouw
Plaats chassisnummer tegen r. balk tussen vooras en 2e veerh.
Voertuigcategorie N3
Boring x slag -
Compressieverhouding -
Eurolabel Euro 0
Geluid rijdend 0 dB(A)
Geluid stationair 0 dB(A)
Kleppenbediening -
Tankinhoud -
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Indicatie maandelijkse kosten

Wegenbelasting €0
Brandstof €98
Onderhoud €20
Banden €10
Verzekering v.a. €20
Totaal €148
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Financieel

Online autoverkoopservice
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou.

Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf
namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs?
Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht.

- Ontvang snel een bod op je voertuig
- Zonder gedoe. Verkocht.

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.
Verkoop je huidige voertuig
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig?
De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl

- Het grootste verkoopplatform van NL
- Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.
VL-97-ZPrapportdatum: 25-11-2024      

Chassisnummer & meldcode

Chassisnummer / VIN bekijk rapport
Meldcode bekijk rapport
Bekijk VIN & meldcode

Uitgebreid rapport

controleer alles!

Bekijk het uitgebreide DAF rapport met daarin extra:

Download   
Nu vanaf: €4,99 per rapport!
Verder Sluiten