Merk | DODGE |
Type | DODGE RAM 2500 |
Kleur | |
Bouwjaar | 17-05-2005 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 241 kW / 328 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 08-09-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 241 kW / 328 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 5883cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 05-BV-DJ | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 08-09-2023 |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 3 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 6 Onvoldoende remvloeistof in reservoir |
Aandachtspunt 7 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 8 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
Aandachtspunt 10 Mistlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Spiegelglas beschadigd of verweerd |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Rem- of parkeerremkabel gebroken |
Aandachtspunt 4 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 2 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Koppelingskogel te veel gesleten |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Rempedaalslag beperkt |
Aandachtspunt 2 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 3 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Koppelingskogel te veel gesleten |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 05-BV-DJ | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van de het opblaassysteem barsten. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het opblaassysteem van de bestuurdersairbag vervangen. Voor erkende Dodge en Chrysler dealers zie: AGT Europe Automotive Import SA: www.agtauto.com/find-a-dealer/ of: Auto Export Corporation: www.aeceurope.com/haendler of: Klintberg & Way AB: www.kwauto.com/dealer |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overdruk wanneer de airbag in normale omstandigheden wordt opgeblazen. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.560 mm |
Spoorbreedte voor | 1740 mm |
Spoorbreedte achter | 1740 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 3010 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3500 kg |
Maximale laadvermogen | 490 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 12 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 241 kW / 328 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 08-09-2023 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 17-05-2005 |
Eerste afgifte in Nederland | 09-09-2005 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 12 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | DODGE RAM 2500 |
Variant | |
Carrosserie | open wagen |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 020 cm v. vooras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €148 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide DODGE rapport met daarin extra: