Merk | DODGE |
Type | CHARGER |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 13-06-2006 |
Nieuwprijs | € 49.900 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 183 kW / 249 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 11-03-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 183 kW / 249 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3518cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 45-ZXK-6 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 11-03-2024 |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Remschijf ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers ontbreken |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 45-ZXK-6 | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van de het opblaassysteem barsten. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het opblaassysteem van de bestuurdersairbag vervangen. Voor erkende Dodge en Chrysler dealers zie: AGT Europe Automotive Import SA: www.agtauto.com/find-a-dealer/ of: Auto Export Corporation: www.aeceurope.com/haendler of: Klintberg & Way AB: www.kwauto.com/dealer |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 671.000 |
Omschrijving De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overdruk wanneer de airbag in normale omstandigheden wordt opgeblazen. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.364.000 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van DODGE CHARGER modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 12.577 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1600 mm |
Spoorbreedte achter | 1610 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1689 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2246 kg |
Maximale laadvermogen | 557 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 16 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 183 kW / 249 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 11-03-2024 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 13-06-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 27-02-2013 |
Laatste tenaamstelling | 23-02-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 16 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €316 | €1.264 |
Friesland | €308 | €1.232 |
Drenthe | €311 | €1.244 |
Overijssel | €299 | €1.196 |
Flevoland | €300 | €1.200 |
Gelderland | €319 | €1.276 |
Utrecht | €298 | €1.192 |
Noord-Holland | €293 | €1.172 |
Zuid-Holland | €320 | €1.280 |
Zeeland | €302 | €1.208 |
Noord-Brabant | €299 | €1.196 |
Limburg | €300 | €1.200 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 12.577 |
Handelsbenaming | CHARGER |
Variant | |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | r. op schroefveerkoker onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €98 |
Brandstof | €103 |
Onderhoud | €23 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €29 |
Totaal | €263 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide DODGE rapport met daarin extra: