Merk | FIAT |
Type | DETHLEFFS A6840 |
Kleur | wit |
Bouwjaar | 23-05-1996 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 18-07-2024 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2500cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 22-XDZ-6 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 18-07-2024 |
Aandachtspunt 1 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Roestschade subframe |
Aandachtspunt 2 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschadereparatie ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Remvloeistoflekkage reminrichting |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 4 Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go |
Aandachtspunt 5 Retroreflector ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Stadslicht werkt niet (goed) |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Roestschade wielkast |
Aandachtspunt 3 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 6 Band beschadigd |
Aandachtspunt 7 Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Aandachtspunt 8 Bewegingsmogelijkheden parkeerrem beperkt |
Aandachtspunt 9 Remslang ernstig misvormd |
Aandachtspunt 10 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 11 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 22-XDZ-6 | Nee |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van FIAT DETHLEFFS A6840 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 8.072 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1700 mm |
Spoorbreedte achter | 1720 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2760 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3500 kg |
Maximale laadvermogen | 740 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 1600 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 15 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 18-07-2024 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 23-05-1996 |
Eerste afgifte in Nederland | 21-05-2012 |
Laatste tenaamstelling | 25-08-2018 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 15 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €268 | €1.072 |
Friesland | €264 | €1.056 |
Drenthe | €265 | €1.060 |
Overijssel | €259 | €1.036 |
Flevoland | €260 | €1.040 |
Gelderland | €269 | €1.076 |
Utrecht | €259 | €1.036 |
Noord-Holland | €256 | €1.024 |
Zuid-Holland | €270 | €1.080 |
Zeeland | €261 | €1.044 |
Noord-Brabant | €259 | €1.036 |
Limburg | €260 | €1.040 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 8.072 |
Handelsbenaming | DETHLEFFS A6840 |
Variant | |
Carrosserie | kampeerwagen |
Plaats chassisnummer | r. voorwielscherm by voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 85 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze FIAT jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €85 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €233 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide FIAT rapport met daarin extra: