Merk | FORD |
Type | FOCUS |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 25-06-1999 |
Nieuwprijs | € 18.149 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 85 kW / 116 PK bij 5.500 rpm |
0-100km/h | 10,3 seconden |
Topsnelheid | 198 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 25-04-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 85 kW / 116 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 158 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1796cc |
Verbruik stad | 10.3 l/100km (1:9.7km) |
Verbruik snelweg | 6.0 l/100km (1:16.7km) |
Verbruik gecombineerd | 7.6 l/100km (1:13.2km) |
CO2 uitstoot | 181 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 18-DD-BT | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 25-04-2023 |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Brandstoflekkage |
Aandachtspunt 2 Onderdeel brandstofsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 4 Remleiding, dreigend gevaar voor defecten en breuken |
Aandachtspunt 5 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 6 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 5 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 1 Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 18-DD-BT | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4152 mm |
Voertuig breedte | 1702 mm |
Voertuig hoogte | 1430 mm |
Wielbasis | 2615 mm |
Spoorbreedte voor | 1494 mm |
Spoorbreedte achter | 1487 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1104 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1650 kg |
Maximale laadvermogen | 521 kg |
Maximale dakbelasting | 75 kg |
Aanhanger ongeremd | 600 kg |
Aanhanger geremd | 1200 kg |
Maximale kogeldruk | 50 kg |
Laadruimte inhoud | 350-1205 l |
Totaal bekeken | 28 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven, 258 mm |
Remmen achter | schijven, 253 mm |
Draaicirkel | 10,9 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 15.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 1 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 6 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 4,25 liter |
Verversinterval motorolie | 20000 km / 12 maanden |
Vermogen | 85 kW / 116 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 158 Nm |
Topsnelheid | 198 km/h |
0-100km/h | 10,3 s |
Vervaldatum APK | 25-04-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 25-06-1999 |
Eerste afgifte in Nederland | 25-06-1999 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 28 |
Voorbanden | 185/65R14 |
185
65
R14
|
Achterbanden | 185/65R14 |
185
65
R14
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (185) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (65) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R14) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 14" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €149 | €596 |
Friesland | €146 | €584 |
Drenthe | €147 | €588 |
Overijssel | €142 | €568 |
Flevoland | €142 | €568 |
Gelderland | €151 | €604 |
Utrecht | €141 | €564 |
Noord-Holland | €139 | €556 |
Zuid-Holland | €151 | €604 |
Zeeland | €143 | €572 |
Noord-Brabant | €142 | €568 |
Limburg | €142 | €568 |
Uitvoering | 5CABLK |
Motorcode | EYDC |
BPM bedrag | € 4.214 |
Handelsbenaming | FOCUS |
Variant | EYDC1 |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 80,6 x 88,0 mm |
Compressieverhouding | 10,0 :1 |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 71 dB(A) |
Geluid stationair | 84 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 55 l |
Wegenbelasting | €46 |
Brandstof | €117 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €6 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €209 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide FORD rapport met daarin extra: