Merk | JUMBO |
Type | DO 270.V1 |
Kleur | |
Bouwjaar | 18-04-2000 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 07-03-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | - |
Cilinderinhoud | - cc |
Verbruik stad | 0 l/100km |
Verbruik snelweg | 0 l/100km |
Verbruik gecombineerd | 0 l/100km |
CO2 uitstoot | - g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken OG-29-GY | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 07-03-2025 |
Aandachtspunt 1 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 2 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 4 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
Aandachtspunt 6 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 7 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Achteruitrijlichten ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 9 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 11 Roestschade bevestiging bovenbouw |
Aandachtspunt 12 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 3 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Aandachtspunt 5 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
Aandachtspunt 6 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 8 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Veerbevestiging ondeugdelijk |
Aandachtspunt 2 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 3 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
Aandachtspunt 4 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 3 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 5 Vrije slag remcilinder te groot |
Aandachtspunt 6 Koppelingspen te veel gesleten |
Aandachtspunt 7 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 4 Ernstige luchtlekkage gasveersysteem |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
Aandachtspunt 6 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
Aandachtspunt 7 Bevestiging slot/scharnier deur/motorkap/kofferdeksel ondeug |
Aandachtspunt 8 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
Aandachtspunt 9 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 12 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 4 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 3 Roestschadereparatie ondeugdelijk |
Aandachtspunt 4 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 5 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 6 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
Aandachtspunt 7 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 8 Onderdelen antiblokkeersysteem door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 9 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
Aandachtspunt 10 Bevestiging slot/scharnier deur/motorkap/kofferdeksel ondeug |
Aandachtspunt 11 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Ondersteuning laadvloer/-ruimte ondeugdelijk/corrosie |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken OG-29-GY | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 9.140 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 11040 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 39500 kg |
Maximale laadvermogen | 28460 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 18 |
Laatste 30 dagen bekeken | 3 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 07-03-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 18-04-2000 |
Eerste afgifte in Nederland | 18-04-2000 |
Laatste tenaamstelling | 03-05-2003 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 18 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | DO 270.V1 |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 056 cm v. achteras |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze JUMBO jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide JUMBO rapport met daarin extra: