menu

Download uitgebreid rapport Email
Uw e-mail is verzonden!
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

KIA SORENTO

Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €38.434,- en is een origineel Nederlandse auto.

De auto kan van 0-100km/h in 12,0 seconden en heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen van 170 PK.

Algemene informatie

Merk KIA
Type SORENTO
Kleur grijs
Bouwjaar 16-01-2007
Nieuwprijs € 38.434
Brandstof Diesel
Vermogen 125 kW / 170 PK bij 3.800 rpm
0-100km/h 12,0 seconden
Topsnelheid 182 km/h
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Aantal eigenaren (uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 04-05-2022

Uitgebreid KIA rapport

Schadeverleden
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting

Motor en milieu

Vermogen 125 kW / 170 PK bij 3.800 rpm
Koppel 392 Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2497cc
Verbruik stad 10.0 l/100km (1:10km)
Verbruik snelweg 6.7 l/100km (1:14.9km)
Verbruik gecombineerd 7.9 l/100km (1:12.7km)
CO2 uitstoot 209 g/km
Zuinigheidslabel F
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

WOK controle

Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc.
WOK status
22-TR-RJ
 Geen WOK

Schadehistorie (voorbeeld)

Schade 1
datum 4e kwartaal 2016
schadebedrag €3.000 - €4.000
km-stand 40.000 - 50.000km
schadepositie rechtsvoor & rechtsachter
Voorbeeldschade
Schade 2
datum 1e kwartaal 2017
schadebedrag €1.500 - €2.000
km-stand 60.000 - 70.000km
schadepositie middenachter
Voorbeeldschade

Bekijk schaderapportnu 50% korting
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

APK resultaten

Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters.

Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op.

De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld:
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 04-05-2022
APK goedgekeurd na reparatie op: 20-04-2021 om 13:18
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Veer gebroken of gescheurd
APK goedgekeurd na reparatie op: 24-03-2020 om 17:15
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel
APK goedgekeurd na reparatie op: 24-04-2019 om 11:55
Aandachtspunt 1 Schokdemper werkt niet (goed)
Aandachtspunt 2 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
APK goedgekeurd na reparatie op: 23-03-2018 om 17:42
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
APK goedgekeurd op: 25-04-2017 om 10:47
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK gekeurd op: 04-05-2016 om 16:50
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Aandachtspunt 2 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Aandachtspunt 3 Werking parkeerrem/vastzetinrichting onvoldoende
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 22-TR-RJ
 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan vocht of olie binnendringen in de zekering-/ relaiskast in de motorruimte. Hierdoor kan mogelijk elektrische kortsluiting ontstaan in de controle eenheid van het anti blokkeer systeem (ABS).

Mogelijk gevolg
Kortsluiting in de ABS regeleenheid kan resulteren in verlies van de werking van het ABS systeem. In het uiterste geval, kan er brandschade aan de motorruimte ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak met de merkdealer te maken om de zekering-/ relaiskast en de bedrading in de motorruimte te laten modificeren.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
208.274
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op diefstal.
Politie
 niet gestolen
Verzekeraar
 niet gestolen
RDW
 niet gestolen
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4.590 mm
Voertuig breedte 1.885 mm
Voertuig hoogte 1.805 mm
Wielbasis 2.710 mm
Spoorbreedte voor 1580 mm
Spoorbreedte achter 1580 mm
Massa rijklaar -
Massa ledig voertuig 1965 kg
Toegestane max. massa voertuig 2640 kg
Maximale laadvermogen 675 kg
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 3000 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Kenteken statistieken

Totaal bekeken 27
Laatste 30 dagen bekeken 1
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Eigenarenhistorie

Eigenareninformatie Bekijk rapport
Aantal dagen in bezit van eigenaar Bekijk rapport
Bekijk eigenarenrapportnu 50% korting
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Service & garantie

Onderhoudsbeurten -
Algemene garantie -
Carrosserie garantie -

Vloeistoffen

Type motorolie 5W30
Inhoud motorolie 8,2 liter
Verversinterval motorolie 15000 km / 12 maanden
Min. temperatuur koelvloeistof -36°C
Inhoud koelvloeistof 10 liter
Verversinterval koelvloeistof 40000 km / 24 maanden

Prestaties

Vermogen 125 kW / 170 PK bij 3.800 rpm
Koppel 392 Nm
Topsnelheid 182 km/h
0-100km/h 12,0 s

APK en historie

Vervaldatum APK 04-05-2022
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 16-01-2007
Eerste afgifte in Nederland 16-01-2007
Laatste tenaamstelling Niet geregistreerd
Aantal tenaamstellingen (uitgebreid rapport)
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl 27
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Uitgebreid KIA rapport

Schadeverleden
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting

Wegenbelasting

provincie per kwartaal per jaar
Groningen €721 €2.884
Friesland €711 €2.844
Drenthe €715 €2.860
Overijssel €699 €2.796
Flevoland €700 €2.800
Gelderland €725 €2.900
Utrecht €699 €2.796
Noord-Holland €691 €2.764
Zuid-Holland €726 €2.904
Zeeland €703 €2.812
Noord-Brabant €700 €2.800
Limburg €701 €2.804
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Overige informatie

Uitvoering 54654
Motorcode D4CB
BPM bedrag € 11.095
Handelsbenaming SORENTO
Variant W431
Carrosserie MPV
Plaats chassisnummer r. tegen balk by achteras
Voertuigcategorie M1
Boring x slag -
Compressieverhouding -
Eurolabel 4
Geluid rijdend 74 dB(A)
Geluid stationair 80 dB(A)
Kleppenbediening -
Tankinhoud 0 l
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Indicatie maandelijkse kosten

Wegenbelasting €230
Brandstof €111
Onderhoud €22
Banden €10
Verzekering v.a. €26
Totaal €399
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Financieel

Online autoverkoopservice
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou.

Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf
namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs?
Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht.

- Ontvang snel een bod op je voertuig
- Zonder gedoe. Verkocht.

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.
Verkoop je huidige voertuig
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig?
De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl

- Het grootste verkoopplatform van NL
- Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.
22-TR-RJrapportdatum: 22-12-2024      

Chassisnummer & meldcode

Chassisnummer / VIN bekijk rapport
Meldcode bekijk rapport
Bekijk VIN & meldcode

Uitgebreid rapport

controleer alles!

Bekijk het uitgebreide KIA rapport met daarin extra:

Download   
Nu vanaf: €4,99 per rapport!
Verder Sluiten