Merk | KIA |
Type | CARNIVAL |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 07-06-2006 |
Nieuwprijs | € 36.535 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 139 kW / 189 PK bij 6.000 rpm |
0-100km/h | - seconden |
Topsnelheid | 182 km/h |
Transmissie | 4 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 24-05-2019 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 139 kW / 189 PK bij 6.000 rpm |
Koppel | 249 Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2656cc |
Verbruik stad | 15.0 l/100km (1:6.7km) |
Verbruik snelweg | 8.6 l/100km (1:11.6km) |
Verbruik gecombineerd | 10.9 l/100km (1:9.2km) |
CO2 uitstoot | 260 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 40-SX-JB | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 24-05-2019 |
Aandachtspunt 1 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 4 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Veiligheidsgordel ontbreekt/ondeug. bev./beschadigd |
Aandachtspunt 4 Kleur verplicht licht niet volgens voorschrift |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Veiligheidsgordel ontbreekt/ondeug. bev./beschadigd |
Aandachtspunt 4 Kleur verplicht licht niet volgens voorschrift |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 40-SX-JB | Ja |
Omschrijving De draagarmen aan de voorzijde en de draagarmen en het subframe aan de achterzijde zijn onvoldoende beschermd tegen corrosie. Hierdoor kunnen deze onderdelen eerder corroderen dan verwacht. Mogelijk gevolg Bij ernstige corrosie is er kans op vervorming, scheuren en/of breken van de draagarmen. Hierdoor vermindert het rij- en stuurgedrag van het voertuig en kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de draagarmen aan de voorzijde controleren. Indien de draagarmen in goede staat verkeren zal een corrosiebeschermende behandeling worden toegepast. Indien de draagarmen in slechte staat verkeren worden deze vervangen. De draagarmen en het subframe aan de achterzijde zullen preventief behandeld worden tegen corrosie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 28.077 |
Omschrijving Er kan zich corrosie vormen op de windhaak, de secundaire vergrendeling, van de motorkap. Mogelijk werkt de vergrendeling van de windhaak hierdoor niet goed. Mogelijk gevolg Indien de motorkap niet goed in het motorkapslot vergrendeld is kan door de niet juist werkende windhaak de motorkap open gaan tijdens het rijden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt verzocht op korte termijn contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de windhaak vervangen door een gemodificeerd exemplaar. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 28.330 |
Omschrijving Condenswater afkomstig van het aircosysteem kan lekken op de zogeheten Integrated Control Module (ICM). Mogelijk gevolg Kortsluiting. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze controleert de ICM, indien nodig wordt deze vervangen en er wordt een afdekking gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.621 |
Omschrijving Er kan vocht of olie binnendringen in de zekering-/ relaiskast in de motorruimte. Hierdoor kan mogelijk elektrische kortsluiting ontstaan in de controle eenheid van het anti blokkeer systeem (ABS). Mogelijk gevolg Kortsluiting in de ABS regeleenheid kan resulteren in verlies van de werking van het ABS systeem. In het uiterste geval, kan er brandschade aan de motorruimte ontstaan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak met de merkdealer te maken om de zekering-/ relaiskast en de bedrading in de motorruimte te laten modificeren. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 208.274 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4810 mm |
Voertuig breedte | 1985 mm |
Voertuig hoogte | 1815 mm |
Wielbasis | 2890 mm |
Spoorbreedte voor | 1685 mm |
Spoorbreedte achter | 1685 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1946 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2785 kg |
Maximale laadvermogen | 839 kg |
Maximale dakbelasting | 75 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2000 kg |
Maximale kogeldruk | 85 kg |
Laadruimte inhoud | 364-3440 l |
Totaal bekeken | 15 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | nee |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
Draaicirkel | 11,0 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 15.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 6 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 4,5 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 8,2-8,3 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 40000 km / 24 maanden |
Vermogen | 139 kW / 189 PK bij 6.000 rpm |
Koppel | 249 Nm |
Topsnelheid | 182 km/h |
0-100km/h | - s |
Vervaldatum APK | 24-05-2019 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 07-06-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 07-06-2006 |
Laatste tenaamstelling | 21-02-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 15 |
Voorbanden | 235/60R17 |
235
60
R17
|
Achterbanden | 235/60R17 |
235
60
R17
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (235) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €371 | €1.484 |
Friesland | €362 | €1.448 |
Drenthe | €366 | €1.464 |
Overijssel | €351 | €1.404 |
Flevoland | €352 | €1.408 |
Gelderland | €375 | €1.500 |
Utrecht | €351 | €1.404 |
Noord-Holland | €344 | €1.376 |
Zuid-Holland | €376 | €1.504 |
Zeeland | €354 | €1.416 |
Noord-Brabant | €352 | €1.408 |
Limburg | €352 | €1.408 |
Uitvoering | A41AZ1 |
Motorcode | G6EA |
BPM bedrag | € 9.039 |
Handelsbenaming | CARNIVAL |
Variant | F7P11 |
Carrosserie | MPV |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 86,7 x 75,0 mm |
Compressieverhouding | 10,4 :1 |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 71 dB(A) |
Geluid stationair | 79 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 80 l |
Wegenbelasting | €115 |
Brandstof | €175 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €12 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €350 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide KIA rapport met daarin extra: