Merk | MAN |
Type | 18 LL |
Kleur | |
Bouwjaar | 18-11-1997 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 162 kW / 221 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 30-03-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 162 kW / 221 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 27-03-2021 |
Foto's | 8 (bekijk foto's) |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BF-ZN-30 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Rempedaal niet stroef |
Aandachtspunt 3 Remcilinder vertoont te veel corrosie |
Aandachtspunt 4 Spiegelglas beschadigd of verweerd |
Aandachtspunt 5 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 6 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 8 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 10 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 5 Spiegel of gezichtsveldverbeterende voorziening ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 7 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 1 Verzegeling snelheidsbegrenzer niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 2 Spiegel niet aanwezig/beschadigd/ondeugdelijk bev. |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 1 Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BF-ZN-30 | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 5.900 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 6840 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 18600 kg |
Maximale laadvermogen | 11760 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 24 |
Laatste 30 dagen bekeken | 2 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 162 kW / 221 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 30-03-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 18-11-1997 |
Eerste afgifte in Nederland | 18-11-1997 |
Laatste tenaamstelling | 24-03-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 24 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | 18 LL |
Variant | |
Carrosserie | open wagen |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk tussen vooras en 1e veerh. |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €88 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €138 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAN rapport met daarin extra: