Merk | MAN |
Type | H56 |
Kleur | |
Bouwjaar | 28-09-2006 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 287 kW / 391 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 28-11-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 287 kW / 391 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10518cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 10-06-2021 |
Foto's | 10 (bekijk foto's) |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BS-GX-06 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 28-11-2021 |
Aandachtspunt 1 Geldigheidsduur tachograaf verstreken |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Deur niet op normale wijze te openen |
Aandachtspunt 6 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 5 Stofhoezen remcilinders ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 6 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 7 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 3 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 4 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 9 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Aandrijving ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 6 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BS-GX-06 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 14720 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 28000 kg |
Maximale laadvermogen | 13280 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 9 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 287 kW / 391 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 28-11-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 28-09-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-09-2006 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 9 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | H56 |
Variant | |
Carrosserie | afneembare bovenbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk tussen 1e veerh. en vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €148 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAN rapport met daarin extra: