Merk | MAZDA |
Type | MAZDA 6 |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 24-11-2014 |
Nieuwprijs | € 35.735 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4.500 rpm |
0-100km/h | 9,2 seconden |
Topsnelheid | 210 km/h |
Transmissie | 6 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 29-01-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4.500 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2191cc |
Verbruik stad | 5.1 l/100km (1:19.6km) |
Verbruik snelweg | 3.7 l/100km (1:27km) |
Verbruik gecombineerd | 4.2 l/100km (1:23.8km) |
CO2 uitstoot | 110 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 2-XXS-66 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 29-01-2021 |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 2-XXS-66 | Ja |
Omschrijving De achterklepdempers zijn onvoldoende beschermd tegen corrosie. Hierdoor kan de wanddikte van de dempers afnemen. Mogelijk gevolg De achterklepdempers kunnen afbreken bij het open van de achterklep. Hierdoor kan de achterklep dichtklappen en kunnen de afgebroken stukken omstanders verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de achterklepdempers vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 797.711 |
Omschrijving De luchtinlaatklep kan in gesloten stand blokkeren als gevolg van roetaccumulatie. Hierdoor kan de luchtinlaatklep niet goed functioneren. Mogelijk gevolg Wanneer de luchtinlaatklep in gesloten toestand blokkeert, bestaat de mogelijkheid dat de motor tijdens het rijden spontaan afslaat. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de luchtinlaatklep controleren en indien nodig reinigen of vervangen. Tevens zal de motorregeleenheid worden voorzien van gemodificeerde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 346.811 |
Omschrijving Het regelcircuit van de brandstofinjectie kan met een te hoge elektrische stroom worden belast. Dit kan leiden tot kortsluiting in het regelcircuit en uitvallen van de brandstofinjectie. Mogelijk gevolg Uitvallen van de motor. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een software update uitvoeren. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.765 |
Omschrijving De afdichtingshoes van het mechanische gedeelte van de parkeerrem op de achterremklauw dicht onvoldoende af. Hierdoor kan corrosievorming op het mechanische gedeelte ontstaan en kan het mechanische gedeelte vast gaan zitten. Mogelijk gevolg De parkeerrem kan minder goed werken. Hierdoor kan het voertuig in beweging komen indien deze op een helling geparkeerd staat. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de achterremklauwen controleren en indien nodig de remklauw vervangen of een gemodificeerde afdichtingshoes monteren. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 50.928 |
Omschrijving De as van de vacuümpomp van het remsysteem kan afslijten, de stoom in het stuurcircuit van de injector kan te hoog oplopen en de bevestigingsmoeren van de injectoren zijn mogelijk onvoldoende vastgezet. Mogelijk gevolg Capaciteit van de vacuümpomp kan afnemen. Hierdoor heeft het voertuig een verminderde remwerking. Brandstofinjectie kan uitvallen. Hierdoor slaat de motor af waardoor het voertuig kan stilvallen. Lekken van verbrandingsgassen. Hierdoor kan het oliefilter verstopt raken waardoor de motor kan vastlopen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de vacuümpomp vervangen, software update van het motorregelapparaat uitvoeren en het aanhaalmoment van de injectoren controleren en deze met het juiste aanhaalmoment vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 70.184 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4800 mm |
Voertuig breedte | 1840 mm |
Voertuig hoogte | 1480 mm |
Wielbasis | 2750 mm |
Spoorbreedte voor | 1585 mm |
Spoorbreedte achter | 1575 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1395 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2090 kg |
Maximale laadvermogen | 695 kg |
Maximale dakbelasting | - kg |
Aanhanger ongeremd | 730 kg |
Aanhanger geremd | 1600 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | 522-1664 l |
Totaal bekeken | 3 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven, 297 mm |
Remmen achter | schijven, 278 mm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 20.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, 100000 km |
Carrosserie garantie | 12 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 5,1 liter |
Verversinterval motorolie | 20000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 8,5-9,1 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 100000 km / 60 maanden |
Vermogen | 110 kW / 150 PK bij 4.500 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Topsnelheid | 210 km/h |
0-100km/h | 9,2 s |
Vervaldatum APK | 29-01-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 24-11-2014 |
Eerste afgifte in Nederland | 24-11-2014 |
Laatste tenaamstelling | 17-02-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 3 |
Voorbanden | 225/55R17 |
225
55
R17
|
Achterbanden | 225/55R17 |
225
55
R17
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (55) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €459 | €1.836 |
Friesland | €453 | €1.812 |
Drenthe | €456 | €1.824 |
Overijssel | €447 | €1.788 |
Flevoland | €447 | €1.788 |
Gelderland | €461 | €1.844 |
Utrecht | €446 | €1.784 |
Noord-Holland | €442 | €1.768 |
Zuid-Holland | €462 | €1.848 |
Zeeland | €449 | €1.796 |
Noord-Brabant | €447 | €1.788 |
Limburg | €447 | €1.788 |
Uitvoering | 65W0 |
Motorcode | SH |
BPM bedrag | € 5.542 |
Handelsbenaming | MAZDA 6 |
Variant | 691 |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 86,0 x 94,3 mm |
Compressieverhouding | 14,0 :1 |
Eurolabel | 6 |
Geluid rijdend | 70 dB(A) |
Geluid stationair | 73 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 62 l |
Wegenbelasting | €147 |
Brandstof | €61 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €12 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €268 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAZDA rapport met daarin extra: