Merk | MAZDA |
Type | MAZDA 6 |
Kleur | blauw |
Bouwjaar | 21-06-2002 |
Nieuwprijs | € 23.490 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 88 kW / 120 PK bij 5.500 rpm |
0-100km/h | 10,7 seconden |
Topsnelheid | 197 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 21-06-2018 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 88 kW / 120 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 165 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798cc |
Verbruik stad | 11.7 l/100km (1:8.5km) |
Verbruik snelweg | 6.3 l/100km (1:15.9km) |
Verbruik gecombineerd | 8.3 l/100km (1:12km) |
CO2 uitstoot | 198 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 28-JN-VB | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 21-06-2018 |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 6 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 7 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 8 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 9 Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go |
Aandachtspunt 10 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 11 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 12 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 2 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 3 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 1 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 2 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 28-JN-VB | Ja |
Omschrijving De gasontsteker van de passagiersairbag kan met een te hoge druk zijn gevuld. Mogelijk gevolg Tijdens het activeren van de passagiersairbag kunnen kleine stukjes metaal van de behuizing afbreken. Deze stukjes metaal kunnen de passagier verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer voor het vervangen van de gasontsteker. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.749 |
Omschrijving De druk van de bestuurderssairbag-gasontsteker kan als gevolg van een onjuist productieproces afwijken. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat de interne gasdruk van de ontsteker te groot wordt. Mogelijk gevolg Tijdens het activeren van de airbag kunnen kleine stukjes metaal van de behuizing afbreken. Deze stukjes metaal kunnen de passagier verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd spoedig een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de gasontsteker vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 127.553 |
Omschrijving De ontsteker van de passagiersairbag kan door langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad inwendig corroderen. Mogelijk gevolg Als er een aanrijding plaats vindt waarbij de passagiersairbag wordt geactiveerd zou het kunnen dat stukjes metaal de bestuurder of andere inzittenden raken, met ernstige letsels tot gevolg. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met merkdealer. De ontsteker wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.830 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4670 mm |
Voertuig breedte | 1780 mm |
Voertuig hoogte | 1435 mm |
Wielbasis | 2675 mm |
Spoorbreedte voor | 1540 mm |
Spoorbreedte achter | 1540 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1245 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1815 kg |
Maximale laadvermogen | 570 kg |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 550 kg |
Aanhanger geremd | 1300 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | 500 l |
Totaal bekeken | 2 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
Draaicirkel | 11,8 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 20.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 12 jaar |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 4,3 liter |
Verversinterval motorolie | 20000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 7,5 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 24 maanden |
Vermogen | 88 kW / 120 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 165 Nm |
Topsnelheid | 197 km/h |
0-100km/h | 10,7 s |
Vervaldatum APK | 21-06-2018 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 21-06-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 21-06-2002 |
Laatste tenaamstelling | 04-06-2018 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 2 |
Voorbanden | 195/65R15 |
195
65
R15
|
Achterbanden | 195/65R15 |
195
65
R15
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (195) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (65) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €177 | €708 |
Friesland | €173 | €692 |
Drenthe | €175 | €700 |
Overijssel | €168 | €672 |
Flevoland | €168 | €672 |
Gelderland | €179 | €716 |
Utrecht | €168 | €672 |
Noord-Holland | €164 | €656 |
Zuid-Holland | €179 | €716 |
Zeeland | €169 | €676 |
Noord-Brabant | €168 | €672 |
Limburg | €168 | €672 |
Uitvoering | 2 |
Motorcode | L8 |
BPM bedrag | € 5.051 |
Handelsbenaming | MAZDA 6 |
Variant | 128 |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 83,0 x 83,1 mm |
Compressieverhouding | 10,8 :1 |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 73 dB(A) |
Geluid stationair | 82 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 64 l |
Wegenbelasting | €55 |
Brandstof | €134 |
Onderhoud | €21 |
Banden | €7 |
Verzekering v.a. | €23 |
Totaal | €240 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAZDA rapport met daarin extra: