Merk | MAZDA |
Type | MAZDA 6 |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 01-10-2003 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 88 kW / 120 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 04-12-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 88 kW / 120 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798cc | CO2 uitstoot | 185 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 9-KPR-98 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 04-12-2021 |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 9-KPR-98 | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten en metalen fragmenten losraken en door het airbagkussen slaan. Mogelijk gevolg De metalen fragmenten kunnen ernstig letsel veroorzaken van bestuurder of passagier. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Het ontstekingsmechanisme wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 100.000 |
Omschrijving De ontsteker van de passagiersairbag kan door langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad inwendig corroderen. Mogelijk gevolg Als er een aanrijding plaats vindt waarbij de passagiersairbag wordt geactiveerd zou het kunnen dat stukjes metaal de bestuurder of andere inzittenden raken, met ernstige letsels tot gevolg. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met merkdealer. De ontsteker wordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.830 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MAZDA MAZDA 6 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 5.190 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1540 mm |
Spoorbreedte achter | 1530 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1270 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1830 kg |
Maximale laadvermogen | 560 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 550 kg |
Aanhanger geremd | 1300 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 10 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 88 kW / 120 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 04-12-2021 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 01-10-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 18-06-2013 |
Laatste tenaamstelling | 25-01-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 10 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €205 | €820 |
Friesland | €200 | €800 |
Drenthe | €202 | €808 |
Overijssel | €194 | €776 |
Flevoland | €195 | €780 |
Gelderland | €207 | €828 |
Utrecht | €194 | €776 |
Noord-Holland | €190 | €760 |
Zuid-Holland | €207 | €828 |
Zeeland | €196 | €784 |
Noord-Brabant | €194 | €776 |
Limburg | €195 | €780 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 5.190 |
Handelsbenaming | MAZDA 6 |
Variant | |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | by bodemplaat r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 73 dB(A) |
Geluid stationair | 82 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €63 |
Brandstof | €106 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €219 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MAZDA rapport met daarin extra: