Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | C 180 KOMPRESSOR |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 26-06-2009 |
Nieuwprijs | € 39.655 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 115 kW / 157 PK bij 5.200 rpm |
0-100km/h | 9,9 seconden |
Topsnelheid | 223 km/h |
Transmissie | 5 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 19-04-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 115 kW / 157 PK bij 5.200 rpm |
Koppel | 230 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1597cc |
Verbruik stad | 10.3 l/100km (1:9.7km) |
Verbruik snelweg | 5.7 l/100km (1:17.5km) |
Verbruik gecombineerd | 7.4 l/100km (1:13.5km) |
CO2 uitstoot | 176 g/km |
Zuinigheidslabel | C |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 27-10-2023 |
Foto's | 1 |
Vraagprijs | bekijk rapport |
Kilometerstand | bekijk rapport |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 52-NRG-4 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 19-04-2024 |
Aandachtspunt 1 Afgedekt onderdeel niet beoordeeld |
Aandachtspunt 1 Afgedekt onderdeel niet beoordeeld |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 52-NRG-4 | Ja |
Omschrijving Het drijfgas van de bestuurders en passagiersairbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbags kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbags niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen de bestuurdersairbag en passagiersairbag worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 557.209 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ C 180 KOMPRESSOR modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 8.970 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4581 mm |
Voertuig breedte | 1770 mm |
Voertuig hoogte | 1432 mm |
Wielbasis | 2760 mm |
Spoorbreedte voor | 1549 mm |
Spoorbreedte achter | 1552 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1395 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1980 kg |
Maximale laadvermogen | 585 kg |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 745 kg |
Aanhanger geremd | 1800 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | 475 l |
Totaal bekeken | 23 |
Laatste 30 dagen bekeken | 5 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
Draaicirkel | 10,8 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | n.b. / 1 jaar |
Algemene garantie | 2 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 2 jaar |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 5,5 liter |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 250000 km / 180 maanden |
Vermogen | 115 kW / 157 PK bij 5.200 rpm |
Koppel | 230 Nm |
Topsnelheid | 223 km/h |
0-100km/h | 9,9 s |
Vervaldatum APK | 19-04-2024 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 26-06-2009 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-10-2010 |
Laatste tenaamstelling | 25-10-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 23 |
Voorbanden | 195/60R16 |
195
60
R16
|
Achterbanden | 195/60R16 |
195
60
R16
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (195) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €233 | €932 |
Friesland | €227 | €908 |
Drenthe | €229 | €916 |
Overijssel | €220 | €880 |
Flevoland | €221 | €884 |
Gelderland | €235 | €940 |
Utrecht | €220 | €880 |
Noord-Holland | €216 | €864 |
Zuid-Holland | €235 | €940 |
Zeeland | €222 | €888 |
Noord-Brabant | €221 | €884 |
Limburg | €221 | €884 |
Uitvoering | TZAAA502 |
Motorcode | 271910 |
BPM bedrag | € 8.970 |
Handelsbenaming | C 180 KOMPRESSOR |
Variant | H045K0 |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | op dwarsbalk v. r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 82,0 x 75,6 mm |
Compressieverhouding | 9,3 :1 |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 78 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 66 l |
Wegenbelasting | €72 |
Brandstof | €119 |
Onderhoud | €22 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €26 |
Totaal | €249 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport met daarin extra: