Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | R 320CDI 4MATIC |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 29-09-2008 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 165 kW / 225 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 04-12-2020 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 165 kW / 225 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987cc | CO2 uitstoot | 246 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 54-PRD-5 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 04-12-2020 |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 54-PRD-5 | Ja |
Omschrijving De remdrukversterker kan op de lasnaad doorroesten. Hierbij kan de verbinding met het rempedaal losraken. Mogelijk gevolg Uitvallen van de rembekrachtiging en het is mogelijk dat er niet meer geremd kan worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht niet meer met het voertuig te rijden totdat het voertuig is hersteld en contact op te nemen met de merkdealer voor het maken van een afspraak. De rembekrachtiger wordt dan gecontroleerd en als het nodig is wordt deze vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 248.855 |
Omschrijving Het drijfgas van de bestuurdersairbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de bestuurdersairbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, de bestuurdersairbag wordt vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 632.655 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ R 320CDI 4MATIC modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 33.629 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1640 mm |
Spoorbreedte achter | 1640 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2280 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2995 kg |
Maximale laadvermogen | 715 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2100 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 8 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 165 kW / 225 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 04-12-2020 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 29-09-2008 |
Eerste afgifte in Nederland | 04-03-2011 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 8 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €852 | €3.408 |
Friesland | €840 | €3.360 |
Drenthe | €845 | €3.380 |
Overijssel | €825 | €3.300 |
Flevoland | €827 | €3.308 |
Gelderland | €856 | €3.424 |
Utrecht | €825 | €3.300 |
Noord-Holland | €816 | €3.264 |
Zuid-Holland | €858 | €3.432 |
Zeeland | €830 | €3.320 |
Noord-Brabant | €827 | €3.308 |
Limburg | €827 | €3.308 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 33.629 |
Handelsbenaming | R 320CDI 4MATIC |
Variant | |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. achterzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 81 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €272 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €420 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport met daarin extra: