Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | ATEGO 1823 AK |
Kleur | |
Bouwjaar | 01-04-1999 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 170 kW / 232 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 27-08-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 170 kW / 232 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc |
CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BH-FP-77 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Motorsteun ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 3 Veerstrop as zit los |
Aandachtspunt 4 Band beschadigd |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 6 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 6 Wielafscherming ontbreekt |
Aandachtspunt 7 Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Contourmarkering niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 9 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
Aandachtspunt 2 Bevestiging aandrijving ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Stofhoezen remcilinders ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 5 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 6 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 7 Voorruit beschadigd indirecte of directe gezichtsveld |
Aandachtspunt 8 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 9 Spiegelglas beschadigd of verweerd |
Aandachtspunt 10 Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
Aandachtspunt 11 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 12 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 13 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 14 Richtingaanwijzers en glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 15 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 16 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Geldigheidsduur tachograaf verstreken |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Stofhoezen remcilinders niet aanwezig |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Aandachtspunt 6 Voorruitontdooiing en ontwaseming werkt niet goed |
Aandachtspunt 7 Wielafscherming ontbreekt |
Aandachtspunt 8 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 9 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 10 Mistlicht kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 11 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 12 Claxon werkt niet/ontbreekt |
Aandachtspunt 13 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 ABS-systeem beschadigd/gescheurd/gebroken/lekkage |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BH-FP-77 | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 4.200 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 10960 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 19000 kg |
Maximale laadvermogen | 8040 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 18 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 170 kW / 232 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 27-08-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 01-04-1999 |
Eerste afgifte in Nederland | 01-04-1999 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 18 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | ATEGO 1823 AK |
Variant | |
Carrosserie | kipper |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 035 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €96 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €146 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport met daarin extra: