Merk | MERCEDES-BENZ |
Type | C 220 BLUETEC |
Kleur | wit |
Bouwjaar | 05-06-2014 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 120 kW / 163 PK bij 3.000 rpm |
0-100km/h | 10,5 seconden |
Topsnelheid | 231 km/h |
Transmissie | 6 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 14-06-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 120 kW / 163 PK bij 3.000 rpm |
Koppel | 300 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143cc |
Verbruik stad | 4.9 l/100km (1:20.4km) |
Verbruik snelweg | 3.6 l/100km (1:27.8km) |
Verbruik gecombineerd | 4.1 l/100km (1:24.4km) |
CO2 uitstoot | 106 g/km |
Zuinigheidslabel | B |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken GZ-151-S | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 14-06-2024 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Productiedatum | 05-06-2014 |
Motorcode | CPTA (TSI) |
Kleur | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
Kleur dak | L8 (BLACK: phantom black pearl effect) |
S249A | Multifunctionele bediening stuurwiel (MULTIFUNKTION FUER LENKRAD) |
S255A | Lederen sportstuur (SPORT-LEDERLENKRAD) |
S258A | Banden met runflat eigenschappen (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) |
S322A | Comfort access (KOMFORTZUGANG) |
S402A | Panoramadak met schuif/kantel functie (PANORAMA GLASDACH) |
S688A | Harman/Kardon surround sound system (HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM) |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken GZ-151-S | Ja |
Omschrijving De stuurkolom is mogelijk onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvinden. Mogelijk gevolg Bij een elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Hierdoor kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen. Het waarschuwingsindicator airbag zal op het dashboard oplichten. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de stuurkolom controleren en indien nodig aanpassen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 351.584 |
Omschrijving Bij voertuigen met een OM651 motor is het materiaal en/of de afmeting van de afdichtring van de motorkettingspanner niet juist. Hierdoor dicht de afdichtring niet goed af. Mogelijk gevolg Indien de afdichtring niet juist afdicht kan motorolielekkage optreden. Het verlies van motorolie kan leiden tot verontreiniging van het wegdek en daarmee tot een gevaarlijke situatie voor het overige verkeer en milieu. Tevens kan motorschade schade ontstaan. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de afdichtring van de kettingspanner vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 220.743 |
Omschrijving Mogelijk is de bevestiging van de stuurstangkoppeling niet goed vergrendeld. Als gevolg daarvan kan de stuurstangkoppeling losraken. Mogelijk gevolg Er kunnen geluiden en beperkingen bij de besturing van het voertuig optreden. De kans is aanwezig dat het voertuig onbestuurbaar wordt. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De vergrendeling van de stuurstangkoppeling wordt dan gecontroleerd en wanneer nodig hersteld. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.846 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ C 220 BLUETEC modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 1.675 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 4.756 mm |
Voertuig breedte | 1.839 mm |
Voertuig hoogte | 1.461 mm |
Wielbasis | 2.840 mm |
Spoorbreedte voor | 1580 mm |
Spoorbreedte achter | 1560 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1450 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2115 kg |
Maximale laadvermogen | 665 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 1800 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 28 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W30 |
Inhoud motorolie | 6 liter |
Verversinterval motorolie | 25000 km |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 200000 km / 120 maanden |
Vermogen | 120 kW / 163 PK bij 3.000 rpm |
Koppel | 300 Nm |
Topsnelheid | 231 km/h |
0-100km/h | 10,5 s |
Vervaldatum APK | 14-06-2024 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 05-06-2014 |
Eerste afgifte in Nederland | 14-06-2016 |
Laatste tenaamstelling | 26-08-2016 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 28 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €459 | €1.836 |
Friesland | €453 | €1.812 |
Drenthe | €456 | €1.824 |
Overijssel | €447 | €1.788 |
Flevoland | €447 | €1.788 |
Gelderland | €461 | €1.844 |
Utrecht | €446 | €1.784 |
Noord-Holland | €442 | €1.768 |
Zuid-Holland | €462 | €1.848 |
Zeeland | €449 | €1.796 |
Noord-Brabant | €447 | €1.788 |
Limburg | €447 | €1.788 |
Uitvoering | BZAAB573 |
Motorcode | 651921 |
BPM bedrag | € 1.675 |
Handelsbenaming | C 220 BLUETEC |
Variant | R00QP0 |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 6 |
Geluid rijdend | 73 dB(A) |
Geluid stationair | 76 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €147 |
Brandstof | €60 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €257 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport met daarin extra: