Merk | MITSUBISHI |
Type | MITSUBISHI PAJERO |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 14-02-2007 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
0-100km/h | 14,0 seconden |
Topsnelheid | 177 km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 26-03-2024 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
Koppel | 373 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200cc |
Verbruik stad | 13.1 l/100km (1:7.6km) |
Verbruik snelweg | 9.1 l/100km (1:11km) |
Verbruik gecombineerd | 10.6 l/100km (1:9.4km) |
CO2 uitstoot | 280 g/km |
Zuinigheidslabel | G |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 14-TV-VZ | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 26-03-2024 |
Aandachtspunt 1 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Deur of laadbakklep van laadruimte sluit niet goed |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 4 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 4 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 5 Retroreflector vertoont gebrek |
Aandachtspunt 1 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 4 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 5 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 6 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 7 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 3 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
Aandachtspunt 4 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Kleur toegestaan licht niet volgens voorschrift |
Aandachtspunt 1 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 2 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 14-TV-VZ | Ja |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoeld. Hierdoor kan de kettingspanner de spanning op de distributieketting niet meer opbrengen. Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend geluid produceren en kan breken. Indien de distributieketting breekt stopt de motor, en kan niet meer gestart worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht voor het maken van een afspraak contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de distributiekettingspanner controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De bestuurders- en passagiersairbagontsteker worden dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Daarbij kan de behuizing beschadigen. Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De gasontsteker van de voorste passawordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.780 mm |
Spoorbreedte voor | 1570 mm |
Spoorbreedte achter | 1570 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2230 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3030 kg |
Maximale laadvermogen | 800 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 3300 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 16 |
Laatste 30 dagen bekeken | 3 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
Koppel | 373 Nm |
Topsnelheid | 177 km/h |
0-100km/h | 14,0 s |
Vervaldatum APK | 26-03-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 14-02-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 14-02-2007 |
Laatste tenaamstelling | 30-09-2019 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 16 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €816 | €3.264 |
Friesland | €809 | €3.236 |
Drenthe | €809 | €3.236 |
Overijssel | €791 | €3.164 |
Flevoland | €794 | €3.176 |
Gelderland | €826 | €3.304 |
Utrecht | €795 | €3.180 |
Noord-Holland | €782 | €3.128 |
Zuid-Holland | €827 | €3.308 |
Zeeland | €795 | €3.180 |
Noord-Brabant | €796 | €3.184 |
Limburg | €798 | €3.192 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 19.267 |
Handelsbenaming | MITSUBISHI PAJERO |
Variant | |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 70 dB(A) |
Geluid stationair | 82 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze MITSUBISHI jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €261 |
Brandstof | €154 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €465 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: