Merk | MITSUBISHI |
Type | L300 2.0 WAGON U9 |
Kleur | groen |
Bouwjaar | 28-06-1994 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 08-10-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 22-JF-LS | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 4 Remvloeistoflekkage reminrichting |
Aandachtspunt 5 Zitplaats of rugleuning ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 6 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Stofhoes fuseekogel ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Roestschade hulpbalk |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 4 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 5 Draaipunt van bedrijfsrem of handrem zit te strak |
Aandachtspunt 6 Remkrachtregelaar werkt niet goed |
Aandachtspunt 7 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Chassisraam/carrosserie deel corrosie |
Aandachtspunt 2 Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed |
Aandachtspunt 3 Stuurbekrachtiging werkt niet goed/lekt ernstig |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisser/-sproeier werkt niet goed/niet aanwezig |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 22-JF-LS | Nee |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MITSUBISHI L300 2.0 WAGON U9 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 4.612 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.240 mm |
Spoorbreedte voor | 1380 mm |
Spoorbreedte achter | 1450 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1380 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2205 kg |
Maximale laadvermogen | 825 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 600 kg |
Aanhanger geremd | 1200 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 21 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 4 liter |
Verversinterval motorolie | 15000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 60000 km / 48 maanden |
Vermogen | 66 kW / 90 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 08-10-2021 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 28-06-1994 |
Eerste afgifte in Nederland | 07-03-2002 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 21 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €234 | €936 |
Friesland | €231 | €924 |
Drenthe | €231 | €924 |
Overijssel | €222 | €888 |
Flevoland | €223 | €892 |
Gelderland | €239 | €956 |
Utrecht | €224 | €896 |
Noord-Holland | €217 | €868 |
Zuid-Holland | €240 | €960 |
Zeeland | €224 | €896 |
Noord-Brabant | €224 | €896 |
Limburg | €225 | €900 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 4.612 |
Handelsbenaming | L300 2.0 WAGON U9 |
Variant | |
Carrosserie | MPV |
Plaats chassisnummer | op voorwielscherm by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 1 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 87 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €72 |
Brandstof | €102 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €224 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: