Merk | MITSUBISHI |
Type | PAJERO 3.2 DI |
Kleur | |
Bouwjaar | 20-10-2009 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 02-11-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 6-VFL-68 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 02-11-2025 |
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 3 Mistlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Mistlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 6-VFL-68 | Ja |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoeld. Hierdoor kan de kettingspanner de spanning op de distributieketting niet meer opbrengen. Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend geluid produceren en kan breken. Indien de distributieketting breekt stopt de motor, en kan niet meer gestart worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht voor het maken van een afspraak contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de distributiekettingspanner controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De bestuurders- en passagiersairbagontsteker worden dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Daarbij kan de behuizing beschadigen. Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De gasontsteker van de voorste passawordt dan vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MITSUBISHI PAJERO 3.2 DI modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 14.819 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.780 mm |
Spoorbreedte voor | 1680 mm |
Spoorbreedte achter | 1680 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2060 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3500 kg |
Maximale laadvermogen | 1440 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 20 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 125 kW / 170 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 02-11-2025 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 20-10-2009 |
Eerste afgifte in Nederland | 23-10-2009 |
Laatste tenaamstelling | 05-03-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 20 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €598 | €2.392 |
Friesland | €598 | €2.392 |
Drenthe | €598 | €2.392 |
Overijssel | €598 | €2.392 |
Flevoland | €598 | €2.392 |
Gelderland | €598 | €2.392 |
Utrecht | €598 | €2.392 |
Noord-Holland | €598 | €2.392 |
Zuid-Holland | €598 | €2.392 |
Zeeland | €598 | €2.392 |
Noord-Brabant | €598 | €2.392 |
Limburg | €598 | €2.392 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €193 | €772 |
Friesland | €193 | €772 |
Drenthe | €193 | €772 |
Overijssel | €193 | €772 |
Flevoland | €193 | €772 |
Gelderland | €193 | €772 |
Utrecht | €193 | €772 |
Noord-Holland | €193 | €772 |
Zuid-Holland | €193 | €772 |
Zeeland | €193 | €772 |
Noord-Brabant | €193 | €772 |
Limburg | €193 | €772 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 14.819 |
Handelsbenaming | PAJERO 3.2 DI |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | by schutbord |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze MITSUBISHI jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €199 |
Brandstof | €94 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €343 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide MITSUBISHI rapport met daarin extra: