Merk | NISSAN |
Type | NISSAN PATROL GR |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 15-07-2002 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 116 kW / 158 PK bij 3.600 rpm |
0-100km/h | 15,4 seconden |
Topsnelheid | 160 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 08-12-2017 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 116 kW / 158 PK bij 3.600 rpm |
Koppel | 354 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2953cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 22-RL-GJ | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 08-12-2017 |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 22-RL-GJ | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken. Mogelijk gevolg Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbag inclusief het opblaasmechanisme zal worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.819 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 189.739 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van NISSAN NISSAN PATROL GR modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 15.935 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 5.010 mm |
Voertuig breedte | 1.930 mm |
Voertuig hoogte | 1.855 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Spoorbreedte voor | - |
Spoorbreedte achter | - |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2365 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3080 kg |
Maximale laadvermogen | 715 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 3500 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 15 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 5,7 liter |
Verversinterval motorolie | 10000 km / 6 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 60000 km / 36 maanden |
Vermogen | 116 kW / 158 PK bij 3.600 rpm |
Koppel | 354 Nm |
Topsnelheid | 160 km/h |
0-100km/h | 15,4 s |
Vervaldatum APK | 08-12-2017 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 15-07-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 20-05-2005 |
Laatste tenaamstelling | 03-05-2017 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 15 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €896 | €3.584 |
Friesland | €883 | €3.532 |
Drenthe | €888 | €3.552 |
Overijssel | €868 | €3.472 |
Flevoland | €869 | €3.476 |
Gelderland | €900 | €3.600 |
Utrecht | €867 | €3.468 |
Noord-Holland | €857 | €3.428 |
Zuid-Holland | €902 | €3.608 |
Zeeland | €872 | €3.488 |
Noord-Brabant | €869 | €3.476 |
Limburg | €869 | €3.476 |
Uitvoering | E08 |
Motorcode | ZD30 |
BPM bedrag | € 15.935 |
Handelsbenaming | NISSAN PATROL GR |
Variant | E |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 135 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 80 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €286 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €434 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: