Merk | NISSAN |
Type | PATROL GR: 2.9.TDI 3 DR |
Kleur | |
Bouwjaar | 28-01-1999 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 95 kW / 129 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 25-01-2025 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 95 kW / 129 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 52-VF-TD | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 3 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 4 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 i.o.m. keurmeester steekproefcontrolerapport niet onderteken |
Aandachtspunt 4 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 6 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 7 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Roestschade veerschotel |
Aandachtspunt 4 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 6 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 7 Stadslicht ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 8 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 9 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 10 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Remvloeistoflekkage reminrichting |
Aandachtspunt 3 Oprolmechanisme gordel werkt niet |
Aandachtspunt 4 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 5 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 4 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 5 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Chassisraam/carrosserie deel corrosie |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 5 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Chassisraam/carrosserie deel corrosie |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 5 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 52-VF-TD | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.400 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2190 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2700 kg |
Maximale laadvermogen | 510 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 21 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 95 kW / 129 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 25-01-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 28-01-1999 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-01-1999 |
Laatste tenaamstelling | 04-01-2025 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 21 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €638 | €2.552 |
Friesland | €638 | €2.552 |
Drenthe | €638 | €2.552 |
Overijssel | €638 | €2.552 |
Flevoland | €638 | €2.552 |
Gelderland | €638 | €2.552 |
Utrecht | €638 | €2.552 |
Noord-Holland | €638 | €2.552 |
Zuid-Holland | €638 | €2.552 |
Zeeland | €638 | €2.552 |
Noord-Brabant | €638 | €2.552 |
Limburg | €638 | €2.552 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €196 | €784 |
Friesland | €196 | €784 |
Drenthe | €196 | €784 |
Overijssel | €196 | €784 |
Flevoland | €196 | €784 |
Gelderland | €196 | €784 |
Utrecht | €196 | €784 |
Noord-Holland | €196 | €784 |
Zuid-Holland | €196 | €784 |
Zeeland | €196 | €784 |
Noord-Brabant | €196 | €784 |
Limburg | €196 | €784 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | PATROL GR: 2.9.TDI 3 DR |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 135 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €213 |
Brandstof | €92 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €355 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: