Merk | NISSAN |
Type | NISSAN PATROL |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 28-03-2008 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 118 kW / 161 PK bij 3.600 rpm |
0-100km/h | 16,3 seconden |
Topsnelheid | 160 km/h |
Transmissie | 4 v., automaat |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 03-05-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 118 kW / 161 PK bij 3.600 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2953cc |
Verbruik stad | 14.3 l/100km (1:7km) |
Verbruik snelweg | 10.3 l/100km (1:9.7km) |
Verbruik gecombineerd | 11.8 l/100km (1:8.5km) |
CO2 uitstoot | 313 g/km |
Zuinigheidslabel | G |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 66-ZG-PV | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 03-05-2023 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 66-ZG-PV | Ja |
Omschrijving Door interne slijtage kan de gaspedaalsensor een foutieve waarde aangeven. Hierdoor ontvangt de Engine Control Module een verkeerd signaal. Mogelijk gevolg Een beperkte acceleratie van het voertuig. Tevens kan de motor afslaan bij stationair toerental. De bestuurder wordt gewaarschuwd door het oplichten van het motorcontrolelampje. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak uitgenodigd op korte termijn contact op te nemen de merkdealer. Deze zal het gaspedaal vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 2.915 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan. Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de afdichting van het opblaasmechanisme van de airbag controleren. Als het nodig is, wordt het airbagopblaasmechanisme vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 650.812 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor valt dan onverwacht uit. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de startdrukknop repareren. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als gevolg daarvan kan er speling ontstaan in de verbinding van de stuurwielnaaf met de stuuras. Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwielnaaf meer speling gaan optreden. In het uiterste geval kan het stuurwiel losraken. De bestuurder verliest dan de controle over het voertuig. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 5.145 mm |
Voertuig breedte | 1.940 mm |
Voertuig hoogte | 1.855 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Spoorbreedte voor | 1610 mm |
Spoorbreedte achter | 1630 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2395 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3110 kg |
Maximale laadvermogen | 715 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2500 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 15 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 5,7 liter |
Verversinterval motorolie | 10000 km / 6 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 60000 km / 36 maanden |
Vermogen | 118 kW / 161 PK bij 3.600 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Topsnelheid | 160 km/h |
0-100km/h | 16,3 s |
Vervaldatum APK | 03-05-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 28-03-2008 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-03-2008 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 15 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €896 | €3.584 |
Friesland | €883 | €3.532 |
Drenthe | €888 | €3.552 |
Overijssel | €868 | €3.472 |
Flevoland | €869 | €3.476 |
Gelderland | €900 | €3.600 |
Utrecht | €867 | €3.468 |
Noord-Holland | €857 | €3.428 |
Zuid-Holland | €902 | €3.608 |
Zeeland | €872 | €3.488 |
Noord-Brabant | €869 | €3.476 |
Limburg | €869 | €3.476 |
Uitvoering | E18 |
Motorcode | ZD30 |
BPM bedrag | € 17.550 |
Handelsbenaming | NISSAN PATROL |
Variant | E |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 135 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 72 dB(A) |
Geluid stationair | 81 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | 0 l |
Wegenbelasting | €286 |
Brandstof | €172 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €508 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: