Merk | NISSAN |
Type | R50 |
Kleur | zwart |
Bouwjaar | 11-09-2002 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | - kW / - PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 08-03-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / - PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 74-JV-VF | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 08-03-2021 |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 74-JV-VF | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken. Mogelijk gevolg Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbag inclusief het opblaasmechanisme zal worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.819 |
Omschrijving Het opblaasmechanisme van de passagiersairbag kan na verloop van tijd vocht opnemen waardoor bij activatie abnormale ontplooiing en mogelijk overmatige druk de airbag stuk kan gaan. Mogelijk gevolg Door het vocht kan er een ongecontroleerde ontplooiing van de passagierairbag voorkomen. Hierbij loopt de ontplooiingsdruk dusdanig hoog op, dat de metalen behuizing versnippert. De versnipperde delen worden mogelijk in het interieur van het voertuig geprojecteerd Herstel Airbags worden nu vervangen door een nieuw ontwikkeld type eerder zijn deze mogelijk reeds door een gemodificeerd oud type vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 142 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan. Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de afdichting van het opblaasmechanisme van de airbag controleren. Als het nodig is, wordt het airbagopblaasmechanisme vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 650.812 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.700 mm |
Spoorbreedte voor | 1530 mm |
Spoorbreedte achter | 1510 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1910 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2400 kg |
Maximale laadvermogen | 490 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2300 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 27 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / - PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 08-03-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 11-09-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 11-09-2002 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 27 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €374 | €1.496 |
Friesland | €369 | €1.476 |
Drenthe | €369 | €1.476 |
Overijssel | €354 | €1.416 |
Flevoland | €356 | €1.424 |
Gelderland | €382 | €1.528 |
Utrecht | €357 | €1.428 |
Noord-Holland | €347 | €1.388 |
Zuid-Holland | €383 | €1.532 |
Zeeland | €357 | €1.428 |
Noord-Brabant | €358 | €1.432 |
Limburg | €359 | €1.436 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 8.584 |
Handelsbenaming | R50 |
Variant | |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 79 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €116 |
Brandstof | €107 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €273 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: