Merk | NISSAN |
Type | NISSAN PATROL |
Kleur | wit |
Bouwjaar | 13-08-2008 |
Nieuwprijs | € 67.415 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 118 kW / 161 PK bij 3.400 rpm |
0-100km/h | 15,2 seconden |
Topsnelheid | 160 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 08-11-2020 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 118 kW / 161 PK bij 3.400 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2953cc |
Verbruik stad | 14.1 l/100km (1:7.1km) |
Verbruik snelweg | 9.2 l/100km (1:10.9km) |
Verbruik gecombineerd | 10.9 l/100km (1:9.2km) |
CO2 uitstoot | 288 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 83-GPJ-8 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 08-11-2020 |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 3 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 1 Schokdemper niet aanwezig/werkt niet goed |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 83-GPJ-8 | Ja |
Omschrijving Door interne slijtage kan de gaspedaalsensor een foutieve waarde aangeven. Hierdoor ontvangt de Engine Control Module een verkeerd signaal. Mogelijk gevolg Een beperkte acceleratie van het voertuig. Tevens kan de motor afslaan bij stationair toerental. De bestuurder wordt gewaarschuwd door het oplichten van het motorcontrolelampje. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak uitgenodigd op korte termijn contact op te nemen de merkdealer. Deze zal het gaspedaal vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 2.915 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan. Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de afdichting van het opblaasmechanisme van de airbag controleren. Als het nodig is, wordt het airbagopblaasmechanisme vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 650.812 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten. Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor valt dan onverwacht uit. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de startdrukknop repareren. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 5050 mm |
Voertuig breedte | 1840 mm |
Voertuig hoogte | 1855 mm |
Wielbasis | 2970 mm |
Spoorbreedte voor | 1560 mm |
Spoorbreedte achter | 1580 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2430 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3200 kg |
Maximale laadvermogen | 745 kg |
Maximale dakbelasting | 200 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 3500 kg |
Maximale kogeldruk | 140 kg |
Laadruimte inhoud | 668-2287 l |
Totaal bekeken | 13 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | star |
Wielophanging achter | star |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | gev. schijven |
Draaicirkel | 12,2 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 15.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 3 jaar, 100000 km |
Carrosserie garantie | 6 jaar |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 5,7 liter |
Verversinterval motorolie | 10000 km / 6 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Verversinterval koelvloeistof | 60000 km / 36 maanden |
Vermogen | 118 kW / 161 PK bij 3.400 rpm |
Koppel | 380 Nm |
Topsnelheid | 160 km/h |
0-100km/h | 15,2 s |
Vervaldatum APK | 08-11-2020 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 13-08-2008 |
Eerste afgifte in Nederland | 13-08-2008 |
Laatste tenaamstelling | 22-05-2020 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 13 |
Voorbanden | 265/70R16 |
265
70
R16
|
Achterbanden | 265/70R16 |
265
70
R16
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (265) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (70) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €896 | €3.584 |
Friesland | €883 | €3.532 |
Drenthe | €888 | €3.552 |
Overijssel | €868 | €3.472 |
Flevoland | €869 | €3.476 |
Gelderland | €900 | €3.600 |
Utrecht | €867 | €3.468 |
Noord-Holland | €857 | €3.428 |
Zuid-Holland | €902 | €3.608 |
Zeeland | €872 | €3.488 |
Noord-Brabant | €869 | €3.476 |
Limburg | €869 | €3.476 |
Uitvoering | E17 |
Motorcode | ZD30 |
BPM bedrag | € 37.854 |
Handelsbenaming | NISSAN PATROL |
Variant | E |
Carrosserie | stationwagen |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 135 cm a. vooras |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 96,0 x 102,0 mm |
Compressieverhouding | 17,9 :1 |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 74 dB(A) |
Geluid stationair | 79 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 95 l |
Wegenbelasting | €286 |
Brandstof | €159 |
Onderhoud | €25 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €35 |
Totaal | €515 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide NISSAN rapport met daarin extra: