Merk | PEUGEOT |
Type | 230 L |
Kleur | |
Bouwjaar | 11-03-2002 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 94 kW / 128 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 11-01-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 94 kW / 128 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2800cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 23-VTJ-1 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 11-01-2025 |
Aandachtspunt 1 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 3 Geluidssignaalinrichting niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Aandachtspunt 1 Roestschade hoofdbalk |
Aandachtspunt 2 Roestschade subframe bevestigingspunt |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsknipperlichten werken niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 6 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 5 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 6 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 23-VTJ-1 | Nee |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van PEUGEOT 230 L modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 7.657 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3.700 mm |
Spoorbreedte voor | 1730 mm |
Spoorbreedte achter | 1730 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2540 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 3250 kg |
Maximale laadvermogen | 710 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 50 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 94 kW / 128 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 11-01-2025 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 11-03-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 02-07-2008 |
Laatste tenaamstelling | 09-03-2024 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 50 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €235 | €940 |
Friesland | €232 | €928 |
Drenthe | €233 | €932 |
Overijssel | €228 | €912 |
Flevoland | €228 | €912 |
Gelderland | €236 | €944 |
Utrecht | €227 | €908 |
Noord-Holland | €225 | €900 |
Zuid-Holland | €237 | €948 |
Zeeland | €229 | €916 |
Noord-Brabant | €228 | €912 |
Limburg | €228 | €912 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 7.657 |
Handelsbenaming | 230 L |
Variant | |
Carrosserie | kampeerwagen |
Plaats chassisnummer | r. voorwielscherm by voorzitting |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze PEUGEOT jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €75 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €223 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide PEUGEOT rapport met daarin extra: