Merk | PEUGEOT |
Type | 208 |
Kleur | rood |
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Nieuwprijs | € 20.689 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 5.500 rpm |
0-100km/h | 9,6 seconden |
Topsnelheid | 190 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 19-01-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 205 Nm |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199cc |
Verbruik stad | 5.2 l/100km (1:19.2km) |
Verbruik snelweg | 3.7 l/100km (1:27km) |
Verbruik gecombineerd | 4.3 l/100km (1:23.3km) |
CO2 uitstoot | 99 g/km |
Zuinigheidslabel | B |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken K-684-NT | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 19-01-2023 |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken K-684-NT | Ja |
Omschrijving De distributieriem kan na verloop van tijd mogelijk scheuren. Mogelijk gevolg In het ergste geval kan dit leiden tot mogelijke schade aan de vacuümpomp. Een beschadigde vacuümpomp kan leiden tot een vermindering of verlies van remondersteuning. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de distributieriem, de oliepomp en het updaten van software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 359.925 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van PEUGEOT 208 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 1.837 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | 3965 mm |
Voertuig breedte | 1739 mm |
Voertuig hoogte | 1460 mm |
Wielbasis | 2538 mm |
Spoorbreedte voor | 1465 mm |
Spoorbreedte achter | 1450 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1035 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1612 kg |
Maximale laadvermogen | 577 kg |
Maximale dakbelasting | - kg |
Aanhanger ongeremd | 560 kg |
Aanhanger geremd | 1150 kg |
Maximale kogeldruk | - kg |
Laadruimte inhoud | 285-1076 l |
Totaal bekeken | 19 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | semi-onafh. |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | torsiestaaf |
Stabilisator voor | ja |
Stabilisator achter | ja |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | trommels |
Draaicirkel | 10,4 m |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | 20.000 km / 1 jaar |
Algemene garantie | 2 jaar, onbeperkt |
Carrosserie garantie | 12 jaar |
Type motorolie | 0W30 |
Inhoud motorolie | 3,5 liter |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 5.500 rpm |
Koppel | 205 Nm |
Topsnelheid | 190 km/h |
0-100km/h | 9,6 s |
Vervaldatum APK | 19-01-2023 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 08-01-2016 |
Eerste afgifte in Nederland | 21-01-2021 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 19 |
Voorbanden | 205/45R17 |
205
45
R17
|
Achterbanden | 205/45R17 |
205
45
R17
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (45) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch). |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €122 | €488 |
Friesland | €119 | €476 |
Drenthe | €120 | €480 |
Overijssel | €115 | €460 |
Flevoland | €116 | €464 |
Gelderland | €123 | €492 |
Utrecht | €115 | €460 |
Noord-Holland | €113 | €452 |
Zuid-Holland | €123 | €492 |
Zeeland | €116 | €464 |
Noord-Brabant | €116 | €464 |
Limburg | €116 | €464 |
Uitvoering | 6/S |
Motorcode | HN01 |
BPM bedrag | € 1.837 |
Handelsbenaming | 208 |
Variant | AHNZ |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | 75,0 x 90,5 mm |
Compressieverhouding | 11,0 :1 |
Eurolabel | 6 |
Geluid rijdend | 69 dB(A) |
Geluid stationair | 75 dB(A) |
Kleppenbediening | dohc |
Tankinhoud | 50 l |
Maximale verhouding biobrandstof | 10.00% |
Wegenbelasting | €38 |
Brandstof | €69 |
Onderhoud | €21 |
Banden | €12 |
Verzekering v.a. | €23 |
Totaal | €163 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide PEUGEOT rapport met daarin extra: