Merk | RENAULT |
Type | KANGOO EXPRESS 1.5 DCI 76KW L1 E4 FAP |
Kleur | |
Bouwjaar | 04-11-2008 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 76 kW / 104 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 01-09-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 76 kW / 104 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1461cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 79-VVV-3 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 01-09-2023 |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 3 Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 5 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 6 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed |
Aandachtspunt 2 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 4 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 5 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 6 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Verbinding stuurinrichting teveel speling |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 79-VVV-3 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.700 mm |
Spoorbreedte voor | 1530 mm |
Spoorbreedte achter | 1520 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1280 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1962 kg |
Maximale laadvermogen | 682 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 640 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 14 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Type motorolie | 5W40 |
Inhoud motorolie | 4,5 liter |
Verversinterval motorolie | 20000 km / 12 maanden |
Min. temperatuur koelvloeistof | -36°C |
Inhoud koelvloeistof | 7,2 liter |
Verversinterval koelvloeistof | 120000 km / 48 maanden |
Vermogen | 76 kW / 104 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 01-09-2023 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 04-11-2008 |
Eerste afgifte in Nederland | 04-11-2008 |
Laatste tenaamstelling | 30-10-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 14 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €338 | €1.352 |
Friesland | €338 | €1.352 |
Drenthe | €338 | €1.352 |
Overijssel | €338 | €1.352 |
Flevoland | €338 | €1.352 |
Gelderland | €338 | €1.352 |
Utrecht | €338 | €1.352 |
Noord-Holland | €338 | €1.352 |
Zuid-Holland | €338 | €1.352 |
Zeeland | €338 | €1.352 |
Noord-Brabant | €338 | €1.352 |
Limburg | €338 | €1.352 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €122 | €488 |
Friesland | €122 | €488 |
Drenthe | €122 | €488 |
Overijssel | €122 | €488 |
Flevoland | €122 | €488 |
Gelderland | €122 | €488 |
Utrecht | €122 | €488 |
Noord-Holland | €122 | €488 |
Zuid-Holland | €122 | €488 |
Zeeland | €122 | €488 |
Noord-Brabant | €122 | €488 |
Limburg | €122 | €488 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 6.708 |
Handelsbenaming | KANGOO EXPRESS 1.5 DCI 76KW L1 E4 FAP |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | r. onder motorkap op schetsplaat |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 4 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 76 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €113 |
Brandstof | €97 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €260 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide RENAULT rapport met daarin extra: