Merk | TERBERG |
Type | FM1850-T |
Kleur | |
Bouwjaar | 25-03-2003 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 309 kW / 421 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 16-04-2022 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 309 kW / 421 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | - cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BN-PL-59 | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 16-04-2022 |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Montage band niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 5 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Aandachtspunt 6 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 7 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 8 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 9 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
Aandachtspunt 4 Schokdemper werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 6 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd |
Aandachtspunt 7 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 8 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Aandachtspunt 9 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 4 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 As ondeugdelijk bev./gebroken/gescheurd/corrosie |
Aandachtspunt 3 Wielen reageren niet goed op draaiing van stuurwiel |
Aandachtspunt 4 Verbinding stuurinrichting teveel speling |
Aandachtspunt 5 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 6 Wiel niet goed afgeschermd/loopt aan |
Aandachtspunt 7 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 8 Niet toegestaan licht aanwezig |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 3 Band karkas zichtbaar of vertoont uitstulping |
Aandachtspunt 4 Band verkeerd gemont./verschillende maataanduiding |
Aandachtspunt 5 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk |
Aandachtspunt 6 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 7 Wiel niet goed afgeschermd/loopt aan |
Aandachtspunt 8 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 9 Afstelling dimlicht |
Aandachtspunt 10 Niet toegestaan licht aanwezig |
Aandachtspunt 11 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding |
Aandachtspunt 2 Slang stuurbekrachtiger beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 4 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 5 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 6 Verbinding stuurinrichting teveel speling |
Aandachtspunt 7 Werking bedrijfsrem onvoldoende |
Aandachtspunt 8 Ruit beschadigd/verkleurd |
Aandachtspunt 9 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 10 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BN-PL-59 | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 6.000 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 17720 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 43000 kg |
Maximale laadvermogen | 25280 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 31 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 309 kW / 421 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 16-04-2022 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 25-03-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 25-03-2003 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 31 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | FM1850-T |
Variant | |
Carrosserie | asfaltkipper |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 023 cm v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €97 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €147 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TERBERG rapport met daarin extra: