Merk | TERBERG |
Type | FM2000-T |
Kleur | |
Bouwjaar | 15-02-2007 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 26-03-2025 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12777cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken BS-SL-65 | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Band vertoont uitstulping(en) |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 1 Verzegeling bewegingssensor |
Aandachtspunt 1 Roestschade dragende delen en verankeringen |
Aandachtspunt 2 Onderdeel brandstofsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 4 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 5 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 6 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
Aandachtspunt 7 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
Aandachtspunt 8 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
Aandachtspunt 9 Spiegelglas beschadigd of verweerd |
Aandachtspunt 10 Richtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
Aandachtspunt 12 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 1 Dragende delen bevestigingsmiddelen los |
Aandachtspunt 2 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Aandachtspunt 6 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 7 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 9 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 3 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 4 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 5 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 6 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 7 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Bedrijfsrem werkt niet op alle wielen |
Aandachtspunt 1 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 3 Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 4 Band beschadigd |
Aandachtspunt 5 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 6 Onderdeel reminrichting niet juist bevestigd |
Aandachtspunt 7 Luchtlekkage reminrichting |
Aandachtspunt 8 Wiel of band niet goed afgeschermd |
Aandachtspunt 9 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Aandachtspunt 10 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 12 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 13 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 5 Afstelling dimlicht |
Aandachtspunt 1 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Aandachtspunt 2 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken BS-SL-65 | Nee |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 6.300 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 18670 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 46000 kg |
Maximale laadvermogen | 27330 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 10 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 324 kW / 441 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 26-03-2025 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 15-02-2007 |
Eerste afgifte in Nederland | 15-02-2007 |
Laatste tenaamstelling | 24-11-2014 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 10 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | FM2000-T |
Variant | |
Carrosserie | asfaltkipper |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 023 cm v. vooras |
Voertuigcategorie | N3 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 5 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €91 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €141 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TERBERG rapport met daarin extra: