menu

Download uitgebreid rapport Email
Uw e-mail is verzonden!
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

TOYOTA COROLLA VVT-E

Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €0,- en is in december 2014 geïmporteerd naar Nederland.

De auto kan van 0-100km/h in 12,0 seconden en heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen van 97 PK.

Algemene informatie

Merk TOYOTA
Type COROLLA VVT-E
Kleur groen
Bouwjaar 06-02-2004
Nieuwprijs Onbekend
Brandstof Benzine
Vermogen 71 kW / 97 PK
0-100km/h 12,0 seconden
Topsnelheid - km/h
Aantal eigenaren (uitgebreid rapport)
Importauto Ja
APK tot 17-02-2023

Uitgebreid TOYOTA rapport

Schadeverleden
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting

Motor en milieu

Vermogen 71 kW / 97 PK
Koppel 130 Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1398cc
CO2 uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

WOK controle

Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc.
WOK status
5-XXR-14
 Geen WOK

Schadehistorie (voorbeeld)

Schade 1
datum 4e kwartaal 2016
schadebedrag €3.000 - €4.000
km-stand 40.000 - 50.000km
schadepositie rechtsvoor & rechtsachter
Voorbeeldschade
Schade 2
datum 1e kwartaal 2017
schadebedrag €1.500 - €2.000
km-stand 60.000 - 70.000km
schadepositie middenachter
Voorbeeldschade

Bekijk schaderapportnu 50% korting
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

APK resultaten

Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters.

Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op.

De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld:
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 17-02-2023
APK goedgekeurd op: 03-02-2022 om 10:16
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 08-02-2021 om 14:48
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 12-02-2020 om 13:14
Aandachtspunt 1 Remlicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd op: 14-02-2019 om 10:42
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 31-01-2018 om 12:09
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 17-02-2017 om 15:59
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
APK goedgekeurd op: 23-11-2016 om 11:10
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 5-XXR-14
 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Als gevolg van langdurige temperatuurwisselingen en luchtvochtigheid bestaat de kans dat het drijfgas in de bestuurdersairbagontsteker wordt aangetast.

Mogelijk gevolg
De mogelijkheid bestaat dat de ontsteker scheurt en de airbag zich hierdoor niet goed opblaast.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
458.888
Terugroepactie 2
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen.
Uitslag terugroepactie 2
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
3.552.427
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      
Terugroepactie 3
Omschrijving
In de airbagcomputer (SRS ECU) kan warmte ontwikkelen waardoor onderdelen beschadigen en er kan intern kortsluiting optreden.

Mogelijk gevolg
De airbags kunnen onbedoeld worden geactiveerd of deze kunnen niet worden geactiveerd. Kunnen de airbags niet worden geactiveerd, dan gaat hiervoor een waarschuwingslampje branden.

Herstel
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De airbagcomputer wordt dan vervangen door een verbeterde versie.
Uitslag terugroepactie 3
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
979.000
Terugroepactie 4
Omschrijving
De ontsteker van de voorste passagiersairbag kan, na eerder te zijn vervangen, bij het activeren nog een te hoge druk opbouwen. Hierdoor kan de ontsteker scheuren, de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten.

Mogelijk gevolg
Als gevolg van metaaldelen die door de airbag heen dringen kan de airbag niet goed werken en kan de bestuurder en/of kunnen inzittenden verwonden.

Herstel
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbagontsteker voor een verbeterde versie vervangen.
Uitslag terugroepactie 4
Probleem verholpen?
Verholpen
Aantal teruggeroepen:
274.000
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van TOYOTA COROLLA VVT-E modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 3.924
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Bekijk importrapportnu 50% korting
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op diefstal.
Politie
 niet gestolen
Verzekeraar
 niet gestolen
RDW
 niet gestolen
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2.600 mm
Spoorbreedte voor 1460 mm
Spoorbreedte achter 1480 mm
Massa rijklaar -
Massa ledig voertuig 1135 kg
Toegestane max. massa voertuig 1655 kg
Maximale laadvermogen 520 kg
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 450 kg
Aanhanger geremd 1000 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Kenteken statistieken

Totaal bekeken 17
Laatste 30 dagen bekeken 2
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Eigenarenhistorie

Eigenareninformatie Bekijk rapport
Aantal dagen in bezit van eigenaar Bekijk rapport
Bekijk eigenarenrapportnu 50% korting
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Service & garantie

Onderhoudsbeurten -
Algemene garantie -
Carrosserie garantie -

Prestaties

Vermogen 71 kW / 97 PK
Koppel 130 Nm
Topsnelheid - km/h
0-100km/h 12,0 s

APK en historie

Vervaldatum APK 17-02-2023
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 06-02-2004
Eerste afgifte in Nederland 01-12-2014
Laatste tenaamstelling Niet geregistreerd
Aantal tenaamstellingen (uitgebreid rapport)
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl 17
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Uitgebreid TOYOTA rapport

Schadeverleden
Eigenaren geschiedenis
Waarde rapport + geschiedenis
Bekijk uitgebreid rapportnu 50% korting

Wegenbelasting

provincie per kwartaal per jaar
Groningen €151 €604
Friesland €148 €592
Drenthe €148 €592
Overijssel €143 €572
Flevoland €144 €576
Gelderland €154 €616
Utrecht €144 €576
Noord-Holland €140 €560
Zuid-Holland €154 €616
Zeeland €144 €576
Noord-Brabant €144 €576
Limburg €145 €580
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Overige informatie

Uitvoering
BPM bedrag € 3.924
Handelsbenaming COROLLA VVT-E
Variant
Carrosserie hatchback
Plaats chassisnummer r. schutbord
Voertuigcategorie M1
Boring x slag -
Compressieverhouding -
Eurolabel 3
Geluid rijdend 70 dB(A)
Geluid stationair 82 dB(A)
Kleppenbediening -
Tankinhoud -
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Indicatie maandelijkse kosten

Wegenbelasting €47
Brandstof €107
Onderhoud €20
Banden €10
Verzekering v.a. €20
Totaal €204
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Financieel

Online autoverkoopservice
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou.

Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf
namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs?
Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht.

- Ontvang snel een bod op je voertuig
- Zonder gedoe. Verkocht.

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.
Verkoop je huidige voertuig
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig?
De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl

- Het grootste verkoopplatform van NL
- Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties

Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier.
5-XXR-14rapportdatum: 29-01-2025      

Chassisnummer & meldcode

Chassisnummer / VIN bekijk rapport
Meldcode bekijk rapport
Bekijk VIN & meldcode

Uitgebreid rapport

controleer alles!

Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra:

Download   
Nu vanaf: €4,99 per rapport!
Verder Sluiten