Merk | TOYOTA |
Type | AVENSIS VERSO 2.0 D4-D VAN |
Kleur | |
Bouwjaar | 24-06-2003 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 14-08-2021 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 50-BJ-KH | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 14-08-2021 |
Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 2 Remslang schuurt langs enig deel |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 50-BJ-KH | Ja |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken. Mogelijk gevolg Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier. Ook kan hierbij warmteontwikkeling niet uitgesloten worden. Herstel De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbagmodule zal worden vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 661.297 |
Omschrijving De ontsteker van de voorste passagiersairbag kan, na eerder te zijn vervangen, bij het activeren nog een te hoge druk opbouwen. Hierdoor kan de ontsteker scheuren, de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg Als gevolg van metaaldelen die door de airbag heen dringen kan de airbag niet goed werken en kan de bestuurder en/of kunnen inzittenden verwonden. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbagontsteker voor een verbeterde versie vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 274.000 |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | - |
Spoorbreedte voor | 1510 mm |
Spoorbreedte achter | 1500 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1530 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2155 kg |
Maximale laadvermogen | 625 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 500 kg |
Aanhanger geremd | 1500 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 23 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 85 kW / 116 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 14-08-2021 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 24-06-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 24-06-2003 |
Laatste tenaamstelling | Niet geregistreerd |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 23 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €403 | €1.612 |
Friesland | €403 | €1.612 |
Drenthe | €403 | €1.612 |
Overijssel | €403 | €1.612 |
Flevoland | €403 | €1.612 |
Gelderland | €403 | €1.612 |
Utrecht | €403 | €1.612 |
Noord-Holland | €403 | €1.612 |
Zuid-Holland | €403 | €1.612 |
Zeeland | €403 | €1.612 |
Noord-Brabant | €403 | €1.612 |
Limburg | €403 | €1.612 |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €139 | €556 |
Friesland | €139 | €556 |
Drenthe | €139 | €556 |
Overijssel | €139 | €556 |
Flevoland | €139 | €556 |
Gelderland | €139 | €556 |
Utrecht | €139 | €556 |
Noord-Holland | €139 | €556 |
Zuid-Holland | €139 | €556 |
Zeeland | €139 | €556 |
Noord-Brabant | €139 | €556 |
Limburg | €139 | €556 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | AVENSIS VERSO 2.0 D4-D VAN |
Variant | |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Voertuigcategorie | N1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 3 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 78 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €134 |
Brandstof | €98 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €282 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide TOYOTA rapport met daarin extra: