Merk | VOLKSWAGEN |
Type | KAMPEERAUTO II D 57 KW |
Kleur | grijs |
Bouwjaar | 01-06-1992 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 57 kW / 78 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 10-03-2023 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 57 kW / 78 PK |
Koppel | - Nm |
Aantal cilinders | 5 |
Cilinderinhoud | 2370cc | CO2 uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken 79-FZ-RZ | ![]() |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Deur niet op normale wijze te openen |
Aandachtspunt 2 Claxon werkt niet/ontbreekt |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 4 Remkrachtregelaar werkt niet goed |
Aandachtspunt 5 Deur niet op normale wijze te openen |
Aandachtspunt 6 Ruitenwisserinstallatie werkt niet goed |
Aandachtspunt 7 Scherpe delen aan buitenzijde |
Aandachtspunt 8 Mistlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Roestschade wielkast |
Aandachtspunt 2 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 4 Remkrachtregelaar werkt niet goed |
Aandachtspunt 5 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 6 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Aandachtspunt 7 Richtingaanwijzers glas gerepareerd, bewerkt of verwijderd |
Aandachtspunt 8 Waarschuwingsknipperlichten werken niet (goed) |
Aandachtspunt 9 Remleiding door corrosie aangetast |
Aandachtspunt 10 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 4 Ruitensproeierinstallatie werkt niet |
Aandachtspunt 5 Claxon werkt niet/ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Roestschade dorpel |
Aandachtspunt 2 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 4 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 6 Remleiding ernstig gecorrodeerd |
Aandachtspunt 7 Rem- of parkeerremkabel gebroken |
Aandachtspunt 8 Claxon werkt niet goed |
Aandachtspunt 9 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 79-FZ-RZ | Nee |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van VOLKSWAGEN KAMPEERAUTO II D 57 KW modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 7.857 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | |
RDW |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.920 mm |
Spoorbreedte voor | 1590 mm |
Spoorbreedte achter | 1550 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 2023 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 2590 kg |
Maximale laadvermogen | 567 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 700 kg |
Aanhanger geremd | 1910 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 10 |
Laatste 30 dagen bekeken | 1 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 57 kW / 78 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 10-03-2023 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 01-06-1992 |
Eerste afgifte in Nederland | 25-09-2000 |
Laatste tenaamstelling | 15-03-2025 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 10 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €182 | €728 |
Friesland | €181 | €724 |
Drenthe | €181 | €724 |
Overijssel | €177 | €708 |
Flevoland | €177 | €708 |
Gelderland | €184 | €736 |
Utrecht | €177 | €708 |
Noord-Holland | €175 | €700 |
Zuid-Holland | €184 | €736 |
Zeeland | €178 | €712 |
Noord-Brabant | €178 | €712 |
Limburg | €178 | €712 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 7.857 |
Handelsbenaming | KAMPEERAUTO II D 57 KW |
Variant | |
Carrosserie | kampeerwagen |
Plaats chassisnummer | r. in watergoot v. voorruit |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 0 |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 82 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €58 |
Brandstof | €91 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €199 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide VOLKSWAGEN rapport met daarin extra: