Merk | WELGRO |
Type | 97 WSL 43-32 |
Kleur | |
Bouwjaar | 29-08-2005 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
0-100km/h | - |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Nee |
APK tot | 21-01-2024 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Actieradius | - km |
NEDC elektrisch verbruik | - Wh/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken OH-29-YN | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 21-01-2024 |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 2 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 5 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 6 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
Aandachtspunt 7 Remleiding, dreigend gevaar voor defecten en breuken |
Aandachtspunt 8 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Aandachtspunt 9 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
Aandachtspunt 10 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 11 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Dragende delen misvormd of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Wiellager te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Veerstrop as zit los |
Aandachtspunt 2 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
Aandachtspunt 3 Band beschadigd |
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 5 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
Aandachtspunt 6 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 7 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 8 Remleiding beschadigd |
Aandachtspunt 1 Hulpbalk gescheurd |
Aandachtspunt 2 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
Aandachtspunt 3 Remleiding, dreigend gevaar voor defecten en breuken |
Aandachtspunt 4 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 2 Achterlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 As ondeugdelijk bev./gebroken/gescheurd/corrosie |
Aandachtspunt 2 Veersysteem werkt niet goed |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Veersysteem gebroken/gescheurd/corrosie/ondeug. bev. |
Aandachtspunt 5 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd/niet geborgd |
Aandachtspunt 6 Draaikransdelen slijten op elkaar in/te veel speling |
Aandachtspunt 7 Onderdeel reminrichting vertoont lekkage |
Aandachtspunt 8 Remslang misvormd/schuurt/beschadigd |
Aandachtspunt 9 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken OH-29-YN | Nee |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 10.250 mm |
Spoorbreedte voor | 0 mm |
Spoorbreedte achter | 0 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 8250 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 43000 kg |
Maximale laadvermogen | 34750 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | kg |
Aanhanger geremd | kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 10 |
Laatste 30 dagen bekeken | 3 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | - kW / 0 PK |
Koppel | - Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | - |
Vervaldatum APK | 21-01-2024 |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 29-08-2005 |
Eerste afgifte in Nederland | 29-08-2005 |
Laatste tenaamstelling | 02-10-2023 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 10 |
Schadeverleden | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Uitvoering | |
BPM bedrag | - |
Handelsbenaming | 97 WSL 43-32 |
Variant | |
Carrosserie | tankwagen |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat t.p.v. hart asstel |
Voertuigcategorie | O4 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | - |
Geluid rijdend | 0 dB(A) |
Geluid stationair | 0 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
Wegenbelasting | €0 |
Brandstof | €78 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €128 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide WELGRO rapport met daarin extra: